Ajohidasteita Simunaan

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#7 Re: En allekirjoita

18.02.2011 09:59

#6: - En allekirjoita 

 Kyllä ajaa. Ja toivon samaa muiltakin. :)

Uskon myös, että puhkaisu lisää liikennettä.

Mutta pakko ei ole allekirjoittaa kenenkään. Kaikille samat asiat eivät ole tärkeitä, nyt eikä koskaan. Siitä ollaan ihan samaa mieltä, että tie ei ole leikkipaikka. Mutta sen ylittäminen pitäisi olla turvallista.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#8 Re: Re: En allekirjoita

2011-02-18 10:13:19

#7: Vieras - Re: En allekirjoita 

 Niin ja piti vielä tulla lisäämään olevani saletti siitä, että jos ja kun tie puhkaistaan läpi niin ajomäärä lisääntyy. Mikäli Kyrkösjärventiellä on hidasteet, vähentää se varmasti läpiajoa. Usein Jalasjärven suunnasta tultaessa Huhtalantien risteys on ihan tukossa ruuhka-aikana (aamu- ja iltapäivällä: koululaisten kulkuaikaan). Se varmasti "kannustaa" ajamaan alueemme läpi. Töyssyt taas eivät sitä tee. :)

Simunan asukas
Vieras

#9 Re: Re: En allekirjoita

2011-02-18 10:23:44

#7: Vieras - Re: En allekirjoita 

Surullista lukea joitain kommennetteja...Adressin laatija on erittäin hyvällä asialla ja minä ainakin seison allekirjoitukseni takana 100 % Ihmettelen niitä autoilijoita, jotka kaahaavat ko. tiellä niin, että saa pelätä lapsensa hengen puolesta! Tottakai me opetamme, minä ainakin, lapsiemme kulkemaan liikenteessä oikein ja turvallisesti, mutta kukaan ei mahda mitään, jos aikuiset eivät osaa ajaa autoillaan niin, etteivät aiheuta omalla toiminnallaan vaaratilanteita!!! Kyrkösjärven tiellä on lisäksi kaksi ikävää mutkaa, joiden taakse ei näe ja jos auto kaahaa liian lujaa mutkassa, ei ehdi jarruttaa ajoissa, jos lapsi on tietä ylittämässä!!! Luulisi näillä autoilijoilla, jotka ylinopeutta ja laput silmillä ko. tiellä ajelevat, olevan omiakin lapsia?? Mitä ajattelette, kun ette välitä? Miettikää, jos kyseessä olisi oma lapsenne! Toivottavasti tämä adressi tavoittaa mahdollisimman monta Simunan alueella asuvaa autoilijaa ja saisi heidät todella miettimään omaa ajonopeuttaan ja käytöstään liikenteessä!

Vieras
Vieras

#12 Re: Re: En allekirjoita

2011-02-19 23:58:19

#7: Vieras - Re: En allekirjoita

Olen täysin varma että mikäli adressin laatija ajaa autolla, ajaa hän varmasti joskus ylinopeutta. Jos muuta väität niin valehtelet.

Kerrotko vielä, että mihin puhkaisu aiotaan tehdä? VT 19:stako?

Eikö teidän kannattaisi antaa ihan omassa keskuudessanne palautetta oman alueenne asukkaille, jotka ajavat ylinopeutta? Säästäisitte ihan autojenne korjauskustannuksissa ilman hölmöilyänne. Toisaalta mulle on ihan sama vaikka muuttaisitte katunne vaikka perunapelloksi...