Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#21277 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Olen vakuuttunut

23.09.2013 10:26

#21271: - Re: Re: Re: Re: Re: Olen vakuuttunut

Tarkoittiko tuo, että olet vihainen Jumalalle hänen antamistaan "määräyksistä". Mikä lie tuo silmälapputeoriasi. Täytyy mennä. Lieneekö muita keskustelijoita paikalla.

Vastaukset


Vieras

#21279 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Olen vakuuttunut

2013-09-23 10:36:52

#21277: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Olen vakuuttunut

Miksi ihmeessä olisin vihainen Jumalalle. Kaikkitietävät ainoan absoluuttisen totuuden omaavat sen sijaan ihmetyttävät.

Jumalan määräyksiä ei ole olemassa, sen sijaan ihmisen tekemiä väännöksiä sitäkin enemmän.

Tere menoa.


Vieras

#21280 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Olen vakuuttunut

2013-09-23 10:41:17

#21277: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Olen vakuuttunut

 

Mene vaan,  elämään täytyy mahtua ihan tavallistakin elämää.  Se on välttämätöntä,  elää tämän netin ulkopuolellakin.  Sitäpaitsi voi kokea oikein olemassaolon riemua nyt syksyllä raikkaassa ulkoilmassa.  Käytännön elämä menee rempalleen jos emme välillä tätä katkaise.  

Tämä täytyis saada kohdalleen, - tänään voidaan aloittaa.  Sitäpaitsi,  mitään kauheaa ei lopulta tapahdu,  vaikkemme täällä olekkaan.  Paljon iloa tähän päivään kaikille!

päksytys

Meinasi unohtua tällainen iloviesti,  joka löytyi radio Dein sivuilta:


Etelä-Pohjanmaan Ylihärmässä Paula Risikko on ammentanut kristillisen vakaumuksen jo lapsuudessa. Kun sosiaali- ja terveysministeri kaipaa lohtua, hän avaa virsikirjan.

Sosiaali- ja terveysministeri Paula Risikko Viikon vieraana maanantaista perjantaihin 23.-27.9. klo 15.20. Haastattelu kuullaan koosteena tiistaina 1.10. klo 22.05.

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/3754/paula_risikko_jos_pitaa_saada_lohtua_ei_tarvitse_kuin_virsikirja_avata