Dosentti Johan Bäckman vastuuseen

Kommentoitu viesti

Uhrin ansiosta lippumme vielä liehuu Heikki Bäckman, tajuatko?

#27

18.04.2014 20:23

Kommentissa 26 oli paljon perää. Valitus oikeusasiamiehelle, oikeuskanslerile vai kuka näitä asioita nyt laillisesti käsitteleekään...dekomkratian ja oikeusvaltion periaatteiden mukaisesti. Moiselle maanpetturuutta sivuavalle toimijalle haaste oikeuteen ja käsittely kiihottamisesta ihmisryhmiä vastaan, vääristeltyjen tietojen välittäminen ja raportointi vieraalle valtiolle täyttänee syyteharkinnan kynnyksiä moniltakin osin. Tässä tilanteessa asian raskauttavaksi tekee vielä se, että kyseessä on dosentuurin sateenvarjon alla tapahtuva viestintä Venäjälle (entiselle kylmän sodan jakolinjalle sekä tavattoman tarkan keskinäisen dialogin vaativan sananvalinnan rauhanomaisen rinnakkainelomme ylläpitämisessä), jonka vallankaappauspolitiikka naapurivaltioihin on vähintään läpinäkyvää ja paikoin jo toteutunutta. Bäcman Mistä löytyisi kansalaisrohkeutta miehen oikeudelliseen vastuuseen haastamiseen. Itse olen valitettavasti liian sivistymätön ja kai pelkuri.

Vastaukset


Vieras

#28 Re:

2014-04-18 21:55:32

#27: Uhrin ansiosta lippumme vielä liehuu Heikki Bäckman, tajuatko? -

Ikävä kyllä valehtelu ei ole rikos. Ei myöskään "tietojen" toimittaminen ulkovallalle, silloin kun ne "tiedot" ovat juurikin niitä valheita. Eri asia olisi jos hän vuotaisi Venäjälle jotain valtionsalaisuuksia, mutta mistä tuollainen pelle nyt niitä saisi käsiinsä.

Grappapappa

#35 Re:

2014-08-11 19:44:14

#27: Uhrin ansiosta lippumme vielä liehuu Heikki Bäckman, tajuatko? -  

 Tämä edelleen näkyvillä kun huhtikuussa 2014 sen allekirjoitin #27-numerolla.  Hämmästyttävästi laimeni kuitenkin adressin allekirjoittaminen. Huhtikuun jälkeen on paljon tapahtunut ja Bäckman siis saa välittää edelleen vääristävää maanpetos-aineistoaan vapaasti. Olen syvästi huolissani tämän touhun jatkumisesta kenenkään tosiaan puuttumatta. Pääministeritasolla pöllöilee machoilija,  joka ei ole kiinnostunut kuin endorfiiniyliannostensa twiittaamisesta, valtakunnan politiikka ei vakavasti ottaen kiinnosta, kansainvälisestä ryhtiliikkeestä puhumattakaan.