Kommentoitu viesti


Vieras

#125 Re:

16.07.2020 10:27

#124: -  

*mites sit laillistamaton eläin rääkkäys ?

 

mun frendi tunki muute oravan mikroon elävänä ja katto ku se poksu :( yyyyyyy...

 

näytti mull aipadil videon siitä ... :() yrjöööö ... ku laatta lensi  yhhh

 

ja kaiken lisäks sen frendin serkku pisti kissansa mikroon ... selvis elossa mut ei eläny montaa päivää ... (sen mikron jälkeen) ... on noi lindenit kyl aika yksii liistereitä päässä , päässä vitu ! :( !!!

 

tunkee ny kissa mikroon !

 

hei kissa mikroon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :()!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vastaukset

Amilla

#126 Re: Re: ''Kissoi ei saa tappaa mikrossa'' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2020-07-17 19:45:02

#125: - Re:  

Sun frendis serkku on kyl tosi kyrpä ja isolla koolla kyrpä ku menee pistää katin mikroon :( !!!!

 

Eihä kissoi söpöjä eläimiä saa tappaa mut oravat pitääki myrkyttää orava myrkyllä ku ne tappaa niittä silleen söpöjä linnun ja lokin poikasia , ja on niin petomaisia kuten rotat , yyy mulle tulee aina kylmät väreet ku katonki noita linnun pesä rosvoi oksennuksen värisii puussa kiipeevii punkki pesä haisevia oranssei rottia !

 

Kissa ei oo mun nähdekseni koskaan tappanu linnun poikasia tai söpöjä hiiriä mut se teho tuholainen orava kyl tiiän tekee sitä ja asuuhan ne oravat viemäreissä ja tulee vessan pöntöistäki sisätiloihin ellei oo ritilää viemäri putkissaa .

 

Viemäri oravat levittää sitä paitsi ruttoa ja hiviä ja muuta tautia ku ne tulee viemäristä ylös ja menee páskoo ja saastuttaa ruuat ja kössii linnuiltaki leivän palat suusta klu joskus meen s´niitä sorsa lintui lokkei (söpöjä :) )

 syöttää homeisella ja sopivasti pilaantuneella ja maustuneella leivällä ku ne lokit (sorsa on lokki lintu) tykkää siitä ku määki tykkään home juustista kuten auramo .