Jethro Rostedtille oma Talk Show!

Suomalaisen tosi-TV:n unohtumattomin liikemies Jethro meni ja tippusi Maikkarin Diili -ohjelmasta. Tämä menetys on paitsi Hjalliksen, myös koko ohjelman sekä maanantaiviihteen suurimpia menetyksiä. Jethro teki rennolla business -supliikillaan ohjelmasta ehdottomasti yhden Suomen televisiohistorian viihdearvoisimmista tosi-tv-ohjelmista.

Vain hetki Jethron tippumisen jälkeen media uutisoi Jethrolle tarjoutuneesta mahdollisuudesta lanseerata oma televisio-ohjelma. Jethro on itse kommentoinut mahdollisen ohjelman toteutuessaan olevan talk show -henkinen ohjelma.

Tämä adressi on niille, jotka haluavat Jehtron tarttuvan tähän ainutlaatuiseen tilaisuuteen. Jethron turkulainen leppoisuus, vahva dialogi ja artikulointi sekä rento suorapuheisuus ovat takuuvarmasti loistoaineksia huumoria hersyvään keskusteluohjelmaan.

Original Jethro T-paidat haluavat nostaa tämän ajankohtaisen asian kaikkien tietoisuuteen ja kaikkien päätettäväksi.

Jethrolle oma talk-show!

edit: Jethron potentiaalinen talk show uutisoitu Voicella

edit: Jethron verkkokauppa avattu osoitteeseen www.originaljethro.com