Vuorenmäen koululta ei saa vähentää opettajia

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vuorenmäen koululta ei saa vähentää opettajia.


Vieras

#1

21.02.2016 16:44

Kaupungin tapa tappaa kyliä toisaalla ja rakentaa kaupungin osaa keskelle metsää, missä ei ole palveluita. Artjäveltä viedään kaikki palvelut pois yksitellen ja mitä paikalliset haluaisivat kehittää, niin sitä kaupunki vastustaa.
Meidän pitäisi olla tasa-arvoisia veron maksajia ja saada palvelut myös syrjäkylille.

Vieras

#2

21.02.2016 17:37

Art ja ola yhdistyttyä on ihan p....n väliä päättäjille ollu miten täällä päässä kylää menee,tämä oli nyt aika paha mennä sörkkii lasten koulu asioita.Ei taida olla päättäjien lapsia koskeva asiaa,mut suljetaan paikkoja sit tuolta vanhustenkodista kun niitten aika olis sinne majoittua!

Vieras

#3

21.02.2016 20:49

Mitä mahtaa Ola agendan ajajat nyt miettiä? Kuparinen ja Malmiharju??

Seuraavaksi terveyskeskus kokonaan kiinni ja hammaslääkäri samoin?

Kyllä niiden lakkautus kannattaa, kun saadaan Henna (joskus).


Vieras

#4

22.02.2016 09:07

En halua olla mukana pienten kyläyhteisöjen näivettymistä. Kaikkea ei voi keskittää nk. keskustaan ja sen välittömään läheisyyteen reuna-alueiden kustannuksella.
Vihainen

#5 Sillä tavalla

22.02.2016 17:17

Orimattilan päättäjille on aivan yks hailee, mitä Artjärvellä tapahtuu. Tai tarkemmin sanottuna: mitä artjärveläiset tarvitsee. Orimattilassa katse on omassa navassa. Niin kauan, kun he eivät itse joudu vähentämään mitään, asia on ok. Orimattila kehittää itseään ja lemmikkikohteitaan, ei syrjäkyliä. Syrjäkylien asukkaiden ihmisarvo vedettiin vessanpöntöstä alas sillä hetkellä, kun niistä on tullut osa Orimattilaa. Ja kaikkein härskeintä on se, että Artjärveläisiä itse (Kuparinen, Malmiharju..) on leikkimässä suuria poliitikkoja ja ajamassa omaa kylää alas! Ja vain siksi, että oma napa on turvattu...


Vieras

#6 Re: Sillä tavalla

23.02.2016 07:32

#5: Vihainen - Sillä tavalla 

 Voiko tuota enää paremmin sanoa. Kiitos.


Vieras

#7

23.02.2016 08:01

Vastustan alakoulussa noin suurta yhdysluokan kokoa. Levottomuus lisääntyy ja opettajan työmäärästä tulee kohtuutonta. Perustelut ovat hyvät. Opetan itse ammattikoulussa äidinkieltä ja osa oppilaista tulee myöhemmin sinne. Opiskelutaitojen perusteiden on oltava kunnossa.


Vieras

#8

23.02.2016 14:56

Vaikka olen eläkkeellä,haluan puolustaa Artjärveläisiä lapsia ja opettajia tällaiselta mielivallalta!