Ruoholahden_posti

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ruoholahden_posti.

13.10.2011 15:46

Hietalahdessa on oltava posti! Punavuorestakin se poistettiin. Nyt on muka mentävä Kasarmintorille asti, mikä hankaloittaa elämää varsinkin talvisin aivan liikaa. Vanhat ihmiset ja vammaiset eivät enää pääse omin voimin postiin. Jos Ruoholahdestakin poistetaan posti, on talvella suht mahdotonta enää hoitaa postiasioita silloin kun se on auki. Postin puuttuminen laskee varmasti jopa asuntojen hintoja.
Siruna

#2 Ruoholahden posti

27.10.2011 14:32

Me asiakkaat tarvitsemme Ruoholahdessa postin!!Ei sitä saa lakkauttaa!!!Autottomana asiakkaana on tosi hankala raahata pitkiä matkoja esim.lähetettävää pakettia julkisissa kulkuvälineissä.Jätkäsaareen rakennetaan koko ajan lisää taloja,asiakkaita on siis tulossa koko ajan lisää!?Miksi siis posti pitäis lakkauttaa!!?
Satu

#3 Ruoholahden posti

28.10.2011 16:24

Postipalvelut ovat osa yhteiskunnan infrastruktuuria, eivätkä mitä tahansa tilpehöörikauppoja! Kustannustehokkuus ym. ei ole riittävä syy viedä postipalveluja kilometrien päähän. Jos osan postista uusi (kustannustehokas) lajittelukone silppuaakin, sen yritän kestää. Mutta jos keskustan palveluita huononnetaan se on yhdyskuntarakenteellinen kannanotto: osta auto ja muuta kehän lähelle. Koskee myös työpaikkoja.

09.11.2011 11:30

Posti lakkauttaminen vaikeuttaa yrityksemme toimintaa! Lähetämme paljon kirje- ja pakettipostia. Lähin posti olisi sitten keskustassa rautatieaseman vieressä. Kohtuuton matka! Yrityksiä tälle alueelle ja etenkin Jätkäsaareen tulossa koko ajan lisää!

09.11.2011 16:19

Ruoholahden postin poisto on aika lyhytjänteinen päätös varsinkin ottaen huomioon asukasmäärän/asiakkaiden jatkuvan lisääntymisen lähipiirissä rantoja jatkuvasti rakennettaessa asuinkäyttöön.

11.11.2011 18:28

Käytän postia lähes päivittäin, joten on hyvä, että posti on lähellä.
Toivottavasti uusi posti löytyy läheltä.
asukas 52

#7 posti säilytettävä

08.12.2011 20:52

haloo siellä itellassa! katsokaa karttaa ja julkisen liikenteen linjoja.eivät kaikki voi käyttää 10 postia. ja pakettiautomaatti on jätkäsaarem verkkokaupassa,jonne meillä aikaihmisillä ei ole sinne asiaa! nykyinen sijainti palvelee tosi hyvin alueen yrityksiä ja meitä tosi laajalla alueella asuvia. miettikää nyt vielä kerran!!!