Pro Kupari

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pro Kupari.

Simo Veijalainen

#26 Re: Re: STUK:in sivuilta voimajohdoista

09.08.2012 07:55

#24: Jenni Metsämuuronen - Re: STUK:in sivuilta voimajohdoista

Terve vaan Jenni. Hienoa että osallistut keskusteluun. Mielestäni kaava on hyvä. Perusteluita voit lukea tuosta ylempää. Osaat varmaankin rivien välistä lukea, että haluan myös sitä että puolitotuuksilla ei "kiihoteta kansaa" vaan kritiikilläkin pitäisi olla jokin perustelu. Ainakin itse pyrin perustelemaan kantani. Kritiikkiä on hyvä esittää ja antaa. Se pitää päättäjät varpaillaan tekemään parempia päätöksiä. Tiedän kyllä useita henkilöitä alueelta, jotka eivät allekirjoittaneet adressia. Iso osa heistä on asunut vielä parikymmentä vuotta pidempää alueella kuin me ja ovat huomanneet kuinka se ränsistyy käsiin. Se, että sinä tai minä ollaan asuttu alueella ja meillä on monia kivoja muistoja sieltä ei tarkoita sitä, että alueen tulisi pysyttää siinä tilassa kuin se oli 80-90 luvulla. Kaava olisi hyvä piristysruiske alueen kehittämisessä. Tuskin vuokralaiset tulevat laittamaan omaa rahaa pihojen ja rakennuksien kunnostamiseen. Eikä taida Fortumillakaan juuri olla halua. Tuskimpa kukaan aluetta haluaa ostaakaan ilman asemakaavaa. Maailma ei toimi niin, että asioita "pitäisi tehdä". Valitettava tosiasia on se, että siellä missä liikkuu raha siellä tapahtuu. En pidä itsekkään tuosta ajatuksesta, mutta niin se vaan menee.