Kauniaisten kirkonkellot hiljennettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kauniaisten kirkonkellot hiljennettävä.

Derp

02.01.2014 13:34

Jokaisen omistaessa joko rannekellon tai kännykän, on täysin tarpeetonta melusaastetta muutenkin paasata kelloja. Eivät ihmiset sitä messua unohtaneet, ihan tarkoituksella he kotia jäävät.
Ari

#2 Re:

07.01.2014 17:29

#1: Derp -

Samaa mieltä, aivan täysin. Kirkonkelloja ei yksinkertaisesti tarvita. Jos niitä halutaan soittaa tunnelman luomiseksi, soitettakoon sen verran hiljaa, etteivät häiritse ympäristöä, tai soitettakoon vain kirkon sisällä.

Varmaan jonkun mielestä turha kaasuttelu ja kumien polttaminen luo kivaa tunnelmaa, mutta sitäkään ei sovi toisten ihmisten vuoksi tehdä, etenkään myöhään yöllä tai aikaisin aamulla. Kirkolle ei pitäisi antaa mitään erityislupaa metelöimiseen, ei sen asia ole yhtään sen tärkeämpi kuin kenenkään muunkaan asia, harrastus tai huvi.

Vapaa valinta

#3 Re: Re:

18.02.2014 19:51

#2: Ari - Re:

Eiköhän ne kirkonkellot ole siellä meuhkanneet paljon aikaisemmin kuin valittavat asukkaat jotka tyhmyyttään ostavat tai rakentavat asuntonsa kirkon viereen! Ei siellä ole pakko asua jos ei huvita.

Ari A.

#4 Totta tuokin...

20.02.2014 09:13

... mitä "Vapaa valinta" kirjoitti. Mutta kyllä silti pitäisi voida pohtia, että onko kirkonkellojen kumina enää nykypäivää? Niillä on ollut merkitystä kellottomana aikana, mutta mitä järkeä niissä enää on? Melusaastetta on muutenkin liikaa, eikö lähes turhimmasta voisi luopua?