Vaadimme Heidi Hautalan eroa

/ #2 Re: Heidi Hautalan ero

15.03.2013 14:50

#1: .Valkohansikas rikollisuus - Heidi Hautalan ero

Lainaamme Pentti Oinosen tiedoitetta:

"Kehitysministeri Heidi Hautala on tunnustanut teettäneensä työtä pimeästi eli on toiminut siten, että ei ole maksanut työstä asiaankuuluvia veroja. Mielestäni ministeri Hautalan toimintatapa ei ole sopusoinnussa sen työn kanssa, jota hän tekee harmaan talouden vastaista työtä ohjaavassa ministerityöryhmässä.

Miten kansa voi luottaa hallituksen harmaan talouden vastaisiin toimiin, kun sen riveissä on ministeri, joka on omilla toimillaan tukenut miljardien eurojen arvoista harmaan talouden sektoria? Luuleeko ministeri Hautala todella nauttivansa kansan parissa sitä poliittista luottamusta, jota ministeriltä edellytetään? Naapurimaissa on jouduttu pienemmistäkin asioista eroamaan, esimerkiksi Ruotsissa Mona Sahlinin käytettyä maksukorttia kiellettyihin omiin kuluihinsa."Tämä on ennen kaikkea moraalinen kysymys. Tällaiset toimintatavat, joita ovat ministeri Hautala pimeän työn teettämisessä sekä pääministeri Katainen omassa Himas-tapauksessaan osoittaneet, ovat omiaan rapauttamaan kansan omia moraalikäsityksiä. Kansa kysyy oikeutetusti, viitsinkö ilmoittaa itsekään verottajalle omia korjauskuluja, kun ministerikään ei sitä halua tehdä. Yhteydenotoissaan kansalaiset ovat olleet erittäin ärtyneitä ja pettyneitä siitä, että jatkuvasti poliitikoita on tuomioistuimissa mittauttamassa moraaliansa.

Haluan korostaa, että tämän asian esiin nostaminen on yksinomaan minun oma aloitteeni, ei perussuomalaisten eduskuntaryhmän tai puolueen."

Uskomatonta!

Poliitiikot saavat vetää välistä niin paljon kuin ehtivät. Joka vuosi on mm. kansanedustajien palkkoja nostettu, mutta köyhien ihmisten sosiaaliturva laahaa vieläkin 70-luvun tasolla. "Köyhät näkevät jopa nälkää hyvinvointiyhteiskunnasamme jossa yhteikuntamme kerma, kirkkoa myöten on korriptiosoitunut ja ovat unohtanut tarkoituksella heikompiosaiset ja vallassa olevat kunnallis päättäjämme eivät anna edes köyhien virallisen yhdistyksen jakaa vanhaa leipää, alle köyhyysrajan eläville Helsinkiläisille. Uskomatonta!

Lukekaa lisää köyhien syrjinnästä http://www.jatkasaarenlyhtysuntuubi.com

Tämä tarina onkin tosi!

Sosiaalisen syrjäytymisen teemavuotena yhdistyksemme syrjäytettiin yhteiskunnastamme! Hävetkää!