Pirkkalan_golf_laajennus

Inno

/ #8 Päättäjät kuriin ja järkeä päätöksen tekoon

12.05.2011 22:33

Tässä asiassa käy niin kuin useasti politikassa, aktiivinen joukko vaikutusvaltaisilla paikoilla, ideoivat ja lobbaavat tarvittavia tahoja; sitten onkin jo ensimäinen askel otettu ja maakaupat tehty. Passiiviset päättäjät äänestevät tyhjää ja näin mahdollistavat tämän. Kunnan rahat sidottu hankkeeseen, joka hyödyttää suhteellisen pientä joukkoa. Varsinkin kun Golf-kenttä on jo olemassa, ihmetyttää kenen intresseissä tämä hanke oikeastaan on. Taitaa olla sukua "paras hankkeen" sepille.. Pistäkää Pirkkalalaiset päättäjänne kuriin, älkääkö antako niiden hölmöillä tällaisessa asiassa, hankkeeseen upotettavilla rahoilla ei tule kunnalle katetta, koska golffareille ei ole mitään muita aktiviteetteja kunnassa; heidän rahat eivät jää kuntaan vaan menevät Tampereelle.
Oliskohan jollekin kylpylätyyppiselle ratkaisulle majoitusratkaisuneen paljon enemmän käyttöä kokonaisuuden kannalta? Lentokenttäkin on ihan kivenheiton päässä ja ulkomaista matkailijaa tulossa tänäkin kesänä entistä enemmän. Tampereelleko ne kaikki pitää päästää suoraan?