KP ulos!

Anssi Manninen

/ #29 Vastauksia adressin luojalta

14.05.2011 11:36

"Asiaan siis kaivattaisiin pikaisesti jotain muutosta, mutta tällä anonyymillä nettiadressilla ei vaan hirveästi taida olla vaikutusta."

Siis tätä adressia ei voi allekirjoittaa täysin nimettömänä, vaan se pitää tehdä oikealla nimellä ja oikealla sähköpostiosoiteella. Allekirjoittaja voi kuitenkin jättää nimensä julkaisematta. Lisäksi Tilastot -osiosta voi tarkastaa, että samalta koneelta ei lähetellä lukuisia allekirjoituksia (Huom. Sama IP-numero ei tosin aina tarkoita samaa konetta). Myös allekirjoittajien paikkakunnat ovat nähtävissä.

"Ostoboikotti voisi olla toimivampi keino saada KP pois bodylehden päätoimittajan paikalta! Vaatimuksena ostoboikotin lopettamiselle KP:n poislähtö."

Jokainen voi omalla kohdallan miettiä haluaako laittaa Body-lehden ostoboikottiin. Itse laitoin lehden juuri mainostusboikottiin eli peruin johtamani yrityksen mainokset Body-lehdessä.

"Eli kuka omistaa bodilehden?"

Body-lehden kustantaja on iso ruotsalainen kustannustalo Egmont (http://www.egmont.se/)

"Toimivampi keino miehen vallan vähentämiseen suomen bodimaailmassa olisi kampeaminen KP ulos kehonrakennusliiton puheenjohtajan paikalta."

Kärsivällisyyttä, my friend. Jos tällä adressilla tulee olemaan toivottu vaikutus, luon seuraavaksi englanninkielisen IFBB:lle osoitetun adressin, jossa vaaditaan kotimaisten kehonrakennus- ja fitnessliittojen uudelleen organisointia. Muita ideoita voit osoittaa allekirjoittaneelle e-maililla; anssi.manninen@gmail.com