Aiheettomien lastensuojeluilmoitusten tehtailu lopetettava!

Vieras

/ #1

17.12.2013 18:13

On todella huolestuttavaa, että lasten ja nuorten terveys turmellaan huonokuntoisilla päiväkodeilla ja kouluilla kosteusvaurio-ongelmineen, joiden olemassaolosta ei tiedoteta lasten vanhempia, vuosia odotellaan varoja korjauksiin ja silmät ummistetaan. Lisäksi koulujen sisäilma on lisääntyneen kemiallisten hajusteiden käytön myötä epäterveellistä kasvavalle lapselle yleensä, mutta erityisesti hengitystiesairauksista ja allergioista kärsiville. Hajusteet aikaansaavat astman pahenemista ja ne tunnetaan migreenin triggereinä, erityisesti aura-migreenissä. Astma-tyyppiset oireet lisääntyvät, syynä hajustekemikaalit ja niiden passiivinen hengittäminen. Vaikka kyse on silmille näkymättömistä pienhiukkasista, terveyshaitta on silti mahdollinen ja tutkimusta aiheesta on jo todella paljon. Itse olen perehtynyt aiheeseen vuodesta 1997 lähtien. Puhdas ilma on parasta kaikille, puhdas ilma ei sisällä kemikaalisoppaa, missä ilmaan haihtuneet kemikaalit lisäksi reagoivat keskenään muodostaen mahdollisesti vieläkin haitallisempia yhdisteitä. Aivot toimivat paremmin puhtaassa ja raikkaassa ilmassa. Tämän voi kuka tahansa itse todeta, ensin lenkille ulos puhtaaseen ilmaan, metsäpolulle, tms. , taas jaksaa opiskella, oli nuori tai vanha.