Yli 30cm mittaiset teräaseet kiellettävä!

Joni Sepponen
Pieksämäki

/ #2 Hyvä idis!

29.09.2008 22:49

Kielletään samantien liian painavat autot koska ne luisuvat jarrutettaessa niin helposti jalankulkijan päälle massansa vuoksi, ei kukaan tarvitse suuria autoja ja nehän ovat muutenkin tarpeettomia saastuttajia.
Toinen hyvä kiellettävä on tuliaseet. Kielletään tuliaseet ja vaaditaan asetehtailijoita valmistamaan vaarattomia hernepyssyjä. Ei kukaan tarvitse oikeaa asetta.

Muuten hyvä addressi mutta millä oikeudella kirjoittaja perustelee ettei kukaan tarvitse miekkaa? Eikö kansalaisella ole oikeus päättää missä säilyttää omaisuuttaan ja mitä hankkii ansaitsemillaan rahoilla?
Esille otit nuo väkivallanteot mutta ikävä kyllä ne on tehty useimmiten ihan tavallisella morapuukolla. Tämän perustella meidän tulisi kieltää leipäveitsetkin koska niitä voidaan käyttää väkivaltaan ja korvata nekin muovisilla. Vai ehdotatko että niidenkin käytölle perustetaan omat kerhotilat ja tehdään lukolliset kaapit?