Yli 30cm mittaiset teräaseet kiellettävä!

Beast Hiltunen
Tammisaari

/ #8 Kiinni jäit, ressukka!

10.10.2008 01:04

Vähän aikaa kesti huomata, mutta tulihan se syy sieltä lopulta! Eli sinä olet nyt kostomielessä kieltämässä miekkoja ihmisiltä ihan vain siksi, että joku toinen idiootti kuvittelee pystyvänsä rajoittamaan ampuma-aseita noin. Lapsellisuuden huippu! Minä jo hetken luulin, että olit vakavissasi. Ja ihmettelin vielä että miten et muka ymmärtänyt itsestään selviä vasta-argumenttejani! :-D

Todella raukkamaista alkaa kiusaamaan viattomia ihmisiä vain siksi, että omaa ampuma-aseharrastusta mollataan! Sanon viattomia, koska itse en ainakaan ole tappanut yhtään eläintä miekoillani. Suosittelen, että kulutat energiasi puolustamalla omaa harrastustasi moiselta tekopyhyydeltä ja jätät muut ihmiset harrastamaan rauhassa.

Voin kertoa, että en itsekään ole sitä mieltä, että ampuma aseiden hallussapito pitäisi kieltää, eikä sitä varmasti kielletäkään.

Pelottavaa sinänsä, että on löytynyt noinkin paljon ajattelemattomia, jotka tämän kitinän ovat menneet allekirjoittamaan.