Elixia kuntosaliketju pois suomesta

Turhautunut

/ #7 Laskut perinnässä

19.02.2015 16:48

Itselläni laskujen kanssa ollut myös paljon ongelmia. Jokaisen laskun olen maksanut. (jonkun laskun saattanut maksaa 2 päivää myöhässä.) Siitä huolimatta olen saanut soitella asiakaspalveluun, joka ei ole lähes koskaan auki ja sinne sain jonottaa joskus puolikin tuntia. Tämän jälkeen puhelu vain katkesi. Myös sähköpostitse laitoin viestiä moneen otteeseen laskuista kun laskuni oli vuoden aikana 4-5 kertaa menossa perintään, vaikka kaikki olin maksanut! Irtisanomisen jälkeen kahden kuukauden päästä tuli taas kirje, että 5 kuukautta sitten maksamani lasku on menossa perintään. Tämä on nyt 5-6 kerta, kun lasku on menossa perintään. Kävin juuri läpi vuoden verran tiliotteita, jossa näkyy jokainen maksu suorite (12kpl).

Tekisi mieli alkaa laskuttaa Elixiaa, kun olen joutunut monta tuntia käyttämään aikaa laskujen setvimiseen. Vaikka olen hoitanut ajallaan poikkeuksetta joka kerta. Pelkästään laskutus hässäköiden takia en halua enään ikinä liittyä Elixiaan tai Satsiin (nykyään samaa yritystä). En vain jaksa enään käyttää aikaani tälläiseen.