Siuntion äänestystulokset.Sjundeå valresultat.

Myös täysin suomenkielinen

/ #9 Re: Re: Siuntio siuntiolaisille ja muut muuttakoon Lohjalle!

01.10.2011 16:33

#8: JK - Re: Siuntio siuntiolaisille ja muut muuttakoon Lohjalle!

Parahin JK, otsikkohan meni nähtävästi juuri siihen osoitteeseen johon olin sen tarkoittanutkin eli puhtaaksi provosoinniksi ihmiselle joka ei ymmärrä sekä kirjoittamaansa että lukemaansa tekstiä vaan muuntaa omat mielipiteensä häviäjien mäkätykseksi. Kerrohan minulle ensimmäiseksi, että miten tämä otsikkoni kertoo omasta edustani tai miten ajattelen tällä vain itseäni? Tarkoitan tällä juuri sitä mitä olen kirjoittanutkin, Siuntio siuntiolaisille eli sille ennemmistölle joka haluaa Siuntiossa asua ja niiden jotka kokevat Lohjan edut paremmiksi olisi parempi muuttaa siihen kuntaan missä heidän on parempi asua ja elää. Jollet ymmärrä näin lyhyttä lukemaasi tekstiä niin herää sellainen kysymys, että jos olet selvitellyt kuntaliitoksen positiivisia puolia niin pitäisikö minun luottaa siihen, että sinun mielipiteesi on juuri se oikea minun kannaltani? Toivottavasti kaikki puolesta äänestäneet eivät ole näin hataralta pohjalta liikenteessä! Olisin voinut käyttää provosoinnissa puoluepolitiikkaa, mutta en sitä tehnyt, koska olen tässä yhteydessä saamassa luottoni tämän maan demokratiaan takaisin sillä tämä äänestys on ylittänyt puoluerajat ja me kaikki jotka haluamme Siuntiossa olla ja kehittää tätä kuntaa olemme äänestäneet vastaan. Lohjaan emme halua liittyä nyt joten jääkäämme odottelemaan sitä valtion pakkoliitosta joka ei ole tänään eikä edes huomenna joten kaikki ylimääräinen aika on meille peliaikaa, peli ei ole pelattu ennen kuin kello soi!