Siuntion äänestystulokset.Sjundeå valresultat.

Myös täysin suomenkielinen

/ #12 Re: Re: Re: Re: Siuntio siuntiolaisille ja muut muuttakoon Lohjalle!

02.10.2011 01:36

#10: JK - Re: Re: Re: Siuntio siuntiolaisille ja muut muuttakoon Lohjalle!

Sanallinen miekkani sivaltaa näköjään oikein mukavasti ja tunnen itseni yli-ihmiseksi joksi minut luonnehdit! Voin kuvitella kuinka pulssisi kiihtyy, äänesi värisee kun kerrot tästä tutuillesi, kädet hikosivat kun kirjoitit tuota tekstiä, kiukku puskee pintaan, tunnet itsesi tyhmäksi, koska et pysty vastaamaan sanalliseen haasteeseen ja koet epätoivon tuntemuksia. Tämä on heikkoutta jonka perusteella sinut on helppo analysoida häviäjäksi ja luovuttajaksi joka ei ole valmis taistelemaan oman kotikuntansa eteen. Tuo sinun numeroitu asiajärjestys on vailla loogisuutta, koska kohdat 1,2 ja 4 liittyivät minun puoleltani täysin samaan asiaan ja kun katsoo kohtaasi 2., on helppo taas siirtyä kohtaan 4.

En ole enää täällä adressi -sivustolla esittämässä faktoja vaan puolustamassa demokratiaa äänestyksen pohjalta? Tästä syystä esitänkin muutaman kysymyksen sinulle:

1. Kerrohan minulle ensimmäiseksi, että miten tämä otsikkoni kertoo omasta edustani tai miten ajattelen tällä vain itseäni? (Tämä oli ensimmäisessä viestissäni sinulle johon et vastannut tai et ymmärtänyt)

2. Toiseksi puhut faktoista, mutta missä ovat sinun faktasi, toivottavasti ei kohdassasi 2.?

3. Valitettavasti vaikka olen viidesti ja varmuuden vuoksi muutaman ylimääräisen kerran lukenut tekstisi, en löydä asiasi pääpointteja, koska teksti on mielestäni täysin vailla mitään järkevää sisältöä. Voisitko mahdollisesti esittää nuo pääpointit vaikkapa esim. ranskalaisin viivoin?

4. En ole missään vaiheessa puhunut etten haluaisi asua juuri sinun kanssasi samassa kunnassa. Mistä näin päättelet, enhän edes tunne sinua muuten kuin huonon kykysi esittää asioita?

5. Kirjoitat myös siitä kuinka lähden kritisoimaan ihmisiä henkilöinä ja heidän asiallisia mielipiteitään. Etkö tee itse täysin samaa, varsinkin ensimmäisen viestisi ensimmäisessä lauseessa? HUOM! Tässä yhteydessä palaan tuohon omaan ensimmäiseen kysymykseeni jonka myöskin esitin ensimmäisessä viestissäni sinulle!

6. Onko tämä omasta mielestäsi omalta kohdaltasi asiallista keskustelua?

7. Puhut ehdotuksistasi ja pyydät minua kertomaan mitä niissä on pielessä. Kerro minulle, että mitkä ovat ehdotuksesi sillä en löydä näistä sinun teksteistäsi yhtään sellaista?

8. Mikäli tarkoitat minua kirjoittaessasi ihmisista jotka tuijottelevat omaan napaansa niin pyydän sinua vastaamaan tuohon ensimmäiseen kysymykseeni?

9. Kirjoitat kompromisseista, missä kohdassa tulit itse puoliväliin vastaan?

10. Puhut muiden mielipiteiden hyväksymisestä, missä vaiheessa hyväksyit minun mielipiteeni?

Tässä olisi nyt muutama kysymys sinulle ja näihin kun saan järkevät vastaukset niin voin ehkä alkaa ymmärtämään mitä haluat tällä sanomallasi viestittää. Mieti rauhassa sillä tätä keskustelua on aivan turha jatkaa jos emme suomenkielestä huolimatta toisiamme ymmärrä. En nauti provosoinnista muussa tapauksessa kuin siinä kun huomaan toisen kirjoittavan tekstiä jota hän ei itsekään ymmärrä ja tämä saattaa siinä tapauksessa johtua myös siitä, että hän ei ymmärrä asian sisältöä jonka avustuksella hän on tehnyt äänestystilanteessa virheellisen päätöksensä. En halunnut myöskään aiheuttaa mielipahaa, mutta kylmä tosiasia on se, että millään ns."tissiposkeilulla" ei puolusteta omaa kotikuntaa. Muutkin toki saavat käydä nämä minun kysymykseni läpi ja tutkia asiakohdat, mutta pyydän, antakaa JK:n itse vastata tähän niin ehkä voimme joskus tulevaisuudessa tehdäkin jotain kompromisseja keskenämme.