Siuntion äänestystulokset.Sjundeå valresultat.

JK

/ #16 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Siuntio siuntiolaisille ja muut muuttakoon Lohjalle!

02.10.2011 17:30

#14: Myös täysin suomenkielinen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Siuntio siuntiolaisille ja muut muuttakoon Lohjalle!

Miksi kysyt jälleen samoja kysymyksiä kuin aikaisemmissa viesteissäsi, joihin olet jo saanut vastauksia? Jälleen minun pitää kehottaa sinua lukemaan viimeisin viestini uudelleen. Ja et muuten vieläkään ole vastannut yhteenkään minun esittämääni kysymykseen, esität vain minulle uusia toisensa perään. Jo aiemmassa viestissäni pystyin _perustellusti_ kumoamaan _perusteettomia_ väitteitäsi ja tämän jälkeen et kommentoi minun vastauksiani millään tavalla vaan kysyt jälleen samat kysymykset hieman eri sanajärjestyksellä uudestaan. Miksi vain haet tätä provosointia etkä pysty keskustelemaan itse aiheesta? Vastauksia, kiitos.

PS. Vailla mitään asiapohjaa? Olen useaan otteeseen maininnut, että MIKSI olen sitä mieltä mitä olen ja kertonut perustellusti mielipiteeni.

PPS. Pyydän muiltakin keskusteluun osallistuneilta perusteluja mielipiteisiin. Kyllä niitä päätöksiä tehdessäkin täytyy asiat perustella eikä vain toistaa sanaa ei. Kiitos.