Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa

Vieras

/ #4 Suomi saisi sallia avioliiton samaa sukupuolta oleville pareille!

03.07.2010 00:12

Onko oikeesti jotain pahaa, jos kaksi miestä/naista, jotka rakastavat toisiaan, ja menevät naimisiin?

Ja niin... Voi ne heterotkin olla myös huonoja vanhempia. Kuten alkoholisteja, jotka hakkavat lastaan. Sekö muka niin hauskaa?

Kyllä ne homot ja lesbotkin osaa niitä lapsia kasvataa. Ja jos homoilla on tyttö, ja siitä väitetään, että sille ei anneta naisen roolimallia nii ihan paskapuhetta! Eihän se lapsi koko ajan sen homoparin pullossa kasva. Kyllä se kodin ulkopuolella näkee molempia sukupuolia.

On turha väittää, että homojen/lesbojen lapsista tulee homoja. Ei se aina mee niin. Miksikäs sitten heteroiden lapsista tulee homoja?

Jos jonkun homo/lesboparin lapsi menee kouluun, ja sitten väitetään, että kaikki kiusaavat tätä lasta. Mistäs sen tietää? Nuorethan kiusaavat ihan mistä vaan; joku on kehitysvammainen, joku on ulkonäöltään ruma, joku on ylipainoinen, joku kuuluu eri uskontoon, joku on ulkomaalainen, joku on tummaihoinen, joku on eri rotua jne.