Vastustamme sukupuolineutraalia avioliittoa

P.R.

/ #18 Yksinkertaisesta asiasta liian suuri soppa

07.07.2010 16:36

Raamattu kovin selkeästi antaa ymmärtää, ettei hyväksy "sukupuolineutraalia" avioliittoa.  Ja miksi tarvisikaan? Kuten adressin luoja hienosti sen rakensi: "..jos Jumalan siunausta halutaan liitolle, niin silloin liiton tulisi olla myös Jumalan mielen mukainen, ja Raamatun näkökanta tähän asiaan on hyvin selvä, eli avioliitto on yhden miehen ja yhden naisen eliniäksi tarkoitettu liitto."

Parisuhteen voi rekisteröidä homo- ja lesbosuhteissa. Koska avioliittohan ei ole vain kristinuskon omaa keksintöä, on mielentäni typerää kieltää se kaikilta vain raamatun perusteella. Tämän lain kanssa voisi tehdä kompromissin. Jumalan siunausta kun tuskin heruu kuitenkaan, niin miksei heille suotaisi mahdollisuus vihkiytyä maistraatissa? Meneväthän kirkkoon kuulumattomatkin vihille maistraatissa, koska he vain eivät halua avioliittonsa kanssa olla millään lailla tekemisissä Jumalan kanssa.

Ja vaikka laki astuisikin voimaan sukupuolineuraalina, niin kuinka moni pappi edes suostuisi vihkimään homo- ja lesbopariskunnat?

Ja voi jestas, lopettakaa nyt jo se itkeminen lapsen neutraalista kasvuympäristöstä, mikä tässä maassa muka on enää normaalia? Vaikka homo- ja lesbopariskuntia ei avioon lasketakaan, niin kuka väittää, etteivät he voisi elää parisuhteessa? Edellisten avioliittojen tai suhteiden kautta tulleet lapset uudessa tilanteessa, äiti ja sen tyttöystävä vaan ei voi mennä naimisiin. Lapsi saa homo- ja lesbopariskunnilta vähintään yhtä paljon rakkautta kuin yksinhuoltajavanhemmalta ja kiistatta tuplasti enemmän sitä puhuttua huolenpitoa.  Kysyn vaan, kuinka monta vaimon-/lastenhakkaajamiestä olette nähneet pariutuvan keskenään?

Ihmisten omaa säkissäkasvaneisuutta, kun ette pysty näkemään asiaa omaa nenäänne pidemmälle.

Tosiaan allekirjoitin adressin, koska en hyväksyisi täysin sukupuolineutraalia avioliittoa sellaisenaan.