Pro Ruotsinpyhtään Pappila

Atte Fellman

/ #4 Re: Mikä yhteinen asia?

14.11.2011 15:39

#3: Lähimmäinen - Mikä yhteinen asia?  ainakin mun mielestä yhteinen asia siksi, että seurakunnan palvelut löytyy nykyisin pappilasta ja pappilan joutuessa myyntiin häviää palvelutkin sen mukana, ja itseäni lähinnä vituttaa tälläiset kommentit(anonyymit) "keskittyä perustehtäväänsä" sillä nyt meillä on ensimmäistä kertaa historiamme aikana kirkkoherra JOKA TODELLAKIN ON KESKITTYNYT TYÖHÖNSÄ enemmän mitä siihen kuuluu ja on tavoitettavissa muulloinkin kun työ aikanaan ja muillekkin kun uskovaisille. ja epäilempä että enemmän on seurakunnasta lähtijöitä jos palvelut supistuvat pappilan poistumisen myötä. ja ennen kaikkea pappila on aikoinaan seurakuntalaisten maksama niin miksi se pitäisi sitten yhtymän hyväksi myydä?(joka on joutunut lähinnä rahantarpeeseen Loviisan kirkon ylihintaisen remontin takia!!! )ja pienen seurakunnan selkänahastako ne pitäisi riistää? ja itse peräisin "johdon" vastuuta pappilan pilaamisesta! missä on vastuu siitä, että vaurioista ON TIEDETTY ja mitään niille ei ole tehty vaan annettu "MADÄÄNTYÄ PYSTYYN" ja nyt virheiden peittämiseen paras ratkaisu olisi sitten myyminen ja vajaa kuntoisesta kiinteistöstä kun ei ole tupannut saamaan kuin suolarahoja. joten älä Kirsi välitä noista "ala-arvoisista" anonyymin kommenteista. sillä mitä virkaa on kommentilla jota ihminen ei itse edes omiin nimiin ota?(eikä edes tunnu tietävän asioiden oikeaa laitaa?)