Pro Ruotsinpyhtään Pappila

Vieras

/ #14 Moi vaan kaikille kommentoijille!

14.11.2011 21:36

Kun nyt itse olen niin sanotusti pyörremyrskyn ytimessä, voin hiukan valaista tilannetta. Mitään myyntipäätöstä ei ole tehty. Asia on ollut muutamaan kertaan esityslistalla, mutta valmistelut eivät ole olleet ihan kohdillaan, joten molemmilla kerroilla asian on yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja vetänyt pois. Atte, ihana tarjous ja Kim, aina vaan paranee :) Olette ihan parhaita. Nykyisin, kun Ruotsinpyhtään seurakunta kuuluu Loviisanseudun seurakuntayhtymään, Pappilan valitettavasti omistaa yhtymä, ei siis enää seurakunta. Mitään ongelmaa ei varmaan olisikaan, jos omistaja olisi edelleen seurakunta. Arvoisa Matti Perälä ei ole tämän myynti-idean takana, ei missään nimessä. Hän selvittää hiukan toisenlaisia juttuja. Loviisanseudun seurakuntayhtymässä on virkamies, joka hoitelee näitä kiinteistöasioita ja hänella on ns. asiantuntija-apuna erikseen nimetty kiinteistötoimikunta, jolta tuo korjauskustannussumma ja idea myyntiin on tullut. Virkamies toimii kyseisen systeemin puheenjohtajana. Ja jos nimiä joku kaipaa, ne löytyy Yhtymän tiedoista. Jos on kysyttävää, niin mie voi vastata sen mitä osaan. Ja todellakaan en aja omaa asuntoani tässä asiassa, kuten ei seurakuntaneuvostokaan. Totta on kuitenkin se, että asunto minulle on luvattu ja jos sitä ei sitten jostain syystä olekaan, pitää asioita pohtia ihan toisella viisiin. Kun noita myytäviä taloja ei täällä Ruotsinpyhtäällä ihan pilvin pimein ole :( Ja kun tämä virkani nyt on sidottu tähän taloon.
yst. Kirkkis