Maikkarin F1 selostajatiimi vaihdettava

Nimi sanoo kaiken! Edes Eki! Jos Mustakarin sopimus ei mahdollista irtisanomista, niin palauttakaa höpöttäjä entisiin hommiinsa ja hoitakaa sinne asiantuntijaksi joku jota voi hyvällä mielellä kutsua asiantunkijaksi, ja joka ymmärtää aika-ajon/kilpailun tapahtumista edes jotain, esim kuka tahansa kuski kartingia ylemmistä sarjoista, tai miksei kartingistakin. Asiavirheet ja väärät tulkinnat sekä säätöjen uskomaton osaamattomuus saavat katsojat raivon partaalle ja painamaan päänsä alas myötähäpeää tuntien. Ja tästä pitää vielä maksaa! Ei juma... hulluhan minä olen, en maksa enää. Eikös BCC:n tai jokun kunnon selostuksella olevan kanavan nähnyt netissä ilmaiseksi?

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Hakamaa voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö kansanedustajien palkkaa nostaa?