LEENA 68-HÖYRYVETURIN RATAA JATKETTAVA HYVINKÄÄN ASEMALLE SAAKKA!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Leena 68-adressi luovutettu Hyvinkään kaupungille

2015-12-16 13:02:43

Olemme luovuttaneet 16.12.2015 Leena 68- adressin Hyvinkään kaupunginjohtajalle Jyrki Mattilalle Rautatiemuseonjohtajan Tiina Lehtisen sekä Rautatiemuseon ystävien edustajien voimin. Adressi siirtyy jatkossa kaupunginhallituksen käsiteltäväksi. Kiitos osallistumisestanne, saimme  kerättyä 3902 nimeä Leenan radan hyväksi. Toivomme, että tulevaisuudessa voimme ajeluttaa Teitä entistä pidemmällä radalla, entistä monipuolisimmilla laitteilla.

Anne Teirisalo

Leena 68- adressiin ehdimme vielä kerätä nimiä!

2015-10-29 14:51:16

29.10.2015 17:37

Leena 68-höyryveturiadressi luovutetaan 16.12.2015 Hyvinkään kaupungin edustajille. Kiitos aktiivisuudestasi adressimme hyväksi, vielä ehdimme kerätä nimiä! Toivomme adressin jakamista tiedoksi mahdollisimman monelle henkilölle- adressin voi allekirjoittaa myös Suomen Rautatiemuseolla, Hyvinkään kirjastossa ja pääterveysasemalla. Adressi on erittäin ajankohtainen siksi, että saamamme tiedon mukaan Hyvinkään kaupunki myy tänä syksynä ns.¨musiikkiopiston tontin¨. Leenan rata koskettaa tämän tontin aluetta, ts. Puistoa musiikkiopiston sekä Hyvinkään rautatieaseman takana. Toivomme, että kaupunki ja tontin uusi omistajataho ottavat toiveemme radan jatkamisesta tulevaisuudessa puistoon saakka huomioon tonttia myydessään. Tällä hetkellä radan jatko ei ole kaupungin budjetissa. Toivomme kuitenkin adressin viestivän, että eritoten Hyvinkääläisillä, sekä muilla rautateiden ystävillä on vahva toive ja usko siihen, että voimme säilyttää kaupungin arvokkaan rautatiehistorian elävänä ja mielenkiintoisena myös tuleville polville.

Anne Teirisalo

Höyryveturi Leena 68 tarjoaa ilmaisen ajon su.11.10. 2015 TERVETULOA!

2015-09-29 14:14:10

Tarjoamme kaikille Leena 68- veturin ystäville ilmaista höyryjuna-ajelua Suomen Rautatiemuseolla  sunnuntaina 11.10. 2015. Klo 11-16. Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita mukaan, ystävien ja perheenjäsenten voimin!Lisätietoja Suomen rautatiemuseon sivuilta, www.rautatiemuseo. fi