Tampereen Sammonkadun posti säilytettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Adressi lähetetty Itellalle

2012-01-11 10:31:16

Olen tänään lähettänyt adressin Itella Posti Oy:n verkostojohtaja Anna Lehtoselle ja tiedoksi myös viestintävirastolle, joka parhaillaan selvittää, onko toimipisteiden lakkauttaminen lainmukaista.

Itellan on annettava viimeistään 20.1.2012 selvitys lakkautettavien toimipisteiden sijainnista, lakkauttamisen aikataulusta ja perusteista, joilla lakkauttamiseen on päädytty. Näillä näkymin toimipisteet lakkautetaan keväällä, jos viestintäviraston selvitys ei johda toimenpiteisiin ja estä Itellan suunnitelman toteuttamista.

Toivottavasti adressi vaikuttaa osaltaan viestintäviraston selvityksen lopputulokseen ja Itella arvioi vielä uudelleen Sammonkadun - kuten myös muidenkin - toimipisteen lakkautustarvetta. Kiitos kaikille allekirjoittajille yhteisen asian puolesta!

Kimmo Koskinen