MALTTIA SAARIJÄRVEN JA PYLKÖNMÄEN TUULIVOIMARAKENTAMISEEN

Ota yhteyttä adressin tekijään

Hillonevan ja Leinnevankankaan kaavoitusaloitteet valtuustossa tulevana maanantaina 18.3.2024

2024-03-16 12:55:29

Tulevana maanantaina 18.3.2024 klo 17 Saarijärven valtuusto päättää Hillonevan ja Leinnevankankaan tuulivoimahankkeiden kaavoituksen käynnistämisestä.

On aika mennä kaupungintalon valtuustosalin lehtereille vaikuttamaan päätöksiin! Mikäli et pääse paikalle, niin voit muutoin olla yhteydessä päättäjiin.

Kiitos, ja kiitos tähänastisista kannanotoistanne!

Hillonevan adressi:

Leinnevankankaan adressi:

Tuulivoimakaavan käynnistäminen huomenna valtuustossa

2023-12-10 07:53:37

Hei,

adressi on luovutettu. Nimien keräämistä ei ole vielä lopetettu ja niitä onkin tullut muutama lisää. Hyvä.

Aihe on hyvin ajankohtainen! Ei tunnu olevan malttia Saarijärven päättäjillä.

Huomenna maanantaina 11.12 klo 17 Kaupungin valtuuston kokous jossa aiheena mm. Miilukankaan tuulivoimakaavan käynnistäminen. Lehterillä on oikeus seurata kokouksen kulkua. Nyt olisi oikea aika ja paikka mennä kuulolle päätöksen teosta.

T. Elina Siltasalmi

Adressi luovutetaan huomenna

2023-11-25 07:25:11

Hei,

ja kiitos kaikille allekirjoittaneille. Lisäksi on myös paperille kerättynä joitakin allekirjoituksia. Adressin luovutus huomenna puolilta päivin. Vielä voi kerätä nimiä. Kerätkäämme siis!

Asia on ajankohtainen, sillä jälleen on yksi kaavoitusaloite tullut uudesta tuulivoimahankkeesta Pylkönmäen Paajalaan. Asia on kaupunginhallituksen käsittelyssä maanantaina ja mikäli hyväksyvät, niin valtuustossa joulukuussa.

Asiasta ei ole lainkaan tiedotettu asukkaita etukäteen. Ja on vaarana, että asuinrakennuksia jää kahden tuulivoimahankkeen väliin. Tarvitaan malttia! Ei ole oikea aika käynnistää uutta tuulivoimahanketta, kun entistenkin ongelmat on selvittämättä ja ei tunnu olevan realistista kokonaiskäsitystä päättäjillä hankkeiden määrästä ja sijoittelusta.

Elina Siltasalmi