Ota yhteyttä adressin tekijään

Kiitokset osallistumisestasi kansalaisadressiin

2024-03-08 19:23:20

Hei,

kiitos, että allekirjoitit ja/tai kommentoit kansalaisadressia "Jämsän erikoissairaanhoito, ympärivuorokautinen päivystys ja alueen terveysasemat on säilytettävä".

Nettiadressiin tuli eiliseen iltapäivään mennessä 3956 ja paperiadresseihin 1058 nimeä, yhteensä 5014 nimeä. Nettiadressiin oli allekirjoituksen lisäksi kirjoitettu kommentteja noin 150 sivua paperille tulostettuna. Kaikki edellä mainitut koottiin kansalaisadressikansioon, joka luovutettiin Keski-Suomen hyvinvointialueen johtaja Jan Tolletille Jämsän asukaskuulemistilaisuudessa 7.3.2024.

Tässä linkki asukaskuulemistilaisuudesta kuvattuun videoon:

Jämsässä järjestettiin hyvinvointialueen asukasilta – Katso tilaisuus tallenteelta tästä - Elämänmeno - Jämsän Seutu (jamsanseutu.fi)

Adressin luovutus tapahtui tilaisuuden loppuosassa.

Ko. kansalaisadressi jää toistaiseksi nettiin, koska toiveena on, että se huomioitaisiin myös valtakunnallisessa sote-suunnittelussa ja -päätöksenteossa. Näin ollen uudet allekirjoitukset ovat edelleen tervetulleita.

Lausuntomateriaaliin ja erilaisiin palveluverkon vaihtoehtoisiin malleihin on mahdollisuus ottaa kantaa netissä: www.otakantaa.fi 23.3. asti, jonka jälkeen Keski-Suomen hyvinvointialueen aluehallitus tekee lopullisen ehdotuksen aluevaltuustolle.

Jämsän osalta hyviä päätöksiä toivoen Erja SanaslahtiAdressi3.jpg

Erja Sanaslahti

Jämsän asukaskuulemistilaisuus huomenna to 7.3.2024

2024-03-06 18:20:15

Hei,

huomenna to 7.3.2024 on Paunun koululla Keski-Suomen hyvinvointialueen asukaskuulemistilaisuus, joka alkaa klo 15.30 kahvitarjoilulla. Klo 16 esitellään ja keskustellaan vanhuspalveluasioista ja klo 17 palveluverkkosuunnitelmasta, johon ko.kansalaisadressi liittyy. Adressi luovutetaan tilaisuuden yhteydessä hyvinvointialueen johdolle.

Tilaisuus on tärkeä, koskettaa meitä kaikkia, joten toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle.

T: Erja Sanaslahti

Erja Sanaslahti