Haukilahdessa tulee säilyttää viihtyisä keskusta ja riittävät palvelut

Ota yhteyttä adressin tekijään

Adressi toimitettu Espoon kaupungille

2024-03-17 11:33:34

Tiedoksi,

Adressi on nyt toimitettu Espoon kaupungille allekirjoituksineen. Allekirjoituksia kertyi määräaikaan mennessä huimat 805 kappaletta.

Kiitokset kaikille allekirjoittaneille! Toivottavasti Espoon kaupunki ja poliittiset päättäjät ottavat asukkaat huomioon.

Haukilahden seura jatkaa tahollaan vaikuttamista Haukilahden keskustan kehityssuunnitelmiin.

Mikäli haluat liittyä jäseneksi Haukilahden seuraan, voit tehdä niin maksamalla seuran jäsenmaksun 15 € / talous / vuosi seuraavin maksutiedoin:

NORDEA FI03 1336 3000 1025 89
Saaja: Haukilahden Seura - Gäddvikssällsskapet ry

Seuran jäsenenä olet myös oikeutettu saamaan Haukilahden seuran Kyläkirjeet sekä muut tiedotteet sähköisesti sähköpostiisi. Voit antaa suostumuksesi seuran jäsentiedotteisiin ilmoittamalla maksun viestiin sähköpostiosoitteesi.

Terveisin,

Haukilahden seura – Gäddvikssällskapet ry

Asukastilaisuus pidetty - mahdollisuus suunnitelmien tarkentamiseen

2024-03-09 06:37:10

Hei,

Kiitos allekirjoituksistanne. Adressimme Haukilahden keskustan viihtyisyyden ja palveluiden säilyttämiseen on kerännyt jo yli 650 allekirjoitusta.

Kaavaehdotuksesta pidettiin tiistaina 5.3. asukastilaisuus, jossa Espoon kaupungin ja rakennuttajien edustajat esittelivät ehdotusta. Vaikka suunnitelmat rakennuttajien puheissa vaikuttavat olevan lukkoon lyötyjä, tilaisuudessa mukana olleet kaupunkisuunnittelulautakunnan poliitikot olivat avoimia erityisesti rakennusten koon madaltamiseen suunnitellusta kuudesta kerroksesta.

Poliittisten päättäjien vaikuttamiseen toimii tehokkaimmin volyymit. Toivommekin, että jakaisitte edelleen adressia  https://www.adressit.com/haukilahdenkeskusta uusille potentiaalisille allekirjoittajille, jotta saamme vakuutettua päättäjille, että alueet ja Espoon asukkaat laajamittaisesti vastustavat nyt esitettyä ehdotusta.

Aikaa adressin allekirjoittamiseen on vielä viikon verran.

Yhteistyöterveisin,

Asukastilaisuus kaavaehdotuksesta 5.3.

2024-03-03 18:22:09

Muistuksena adressin allekirjoittaneille: Haukilahden keskustan kaavaehdotuksesta järjestetään asukastilaisuus Otaniemen lukion Otasalissa, Tekniikantie 15, tiistaina 5.3.2024 klo 17–19. Toivomme, että mahdollisimman moni asiasta kiinnostunut pääsisi paikalle kertomaan näkemyksensä myös suoraan Espoon kaupungin ja rakennushankkeen edustajille.

Adressin on jo allekirjoittanut 450 henkilöä, kiitos teille kaikille. Lisää allekirjoittajia kuitenkin vielä tarvitaan, joten toivottavasti voitte jakaa adressia myös eteenpäin: https://www.adressit.com/haukilahdenkeskusta

Terveisin,

Haukilahden seura – Gäddvikssällskapet ry

Haukilahdessa tulee säilyttää viihtyisä keskusta ja riittävät palvelut - lupaava alku vetoomuksellemme

2024-02-29 15:27:46

Hei,

Kiitos allekirjoituksistanne. Adressimme Haukilahden keskustan viihtyisyyden ja palveluiden säilyttämiseen on ollut nyt julkaistuna kahden vuorokauden ajan ja se on kerännyt jo lähes 300 allekirjoitusta. Tämä on hieno aloitus, mutta allekirjoituksia tarvitaan vielä lisää, jotta saamme äänemme mahdollisimman hyvin kuuluviin päättäjille.

Jos suinkin teille on mahdollista, toivomme teidän jakavan linkkiä adressiin Haukilahdessa tulee säilyttää viihtyisä keskusta ja riittävät palvelut - Adressit.com  vielä lähipiirissänne ja sosiaalisissa medioissa, jotta saamme vielä ainakin toiset 300 allekirjoittajaa adressiin.

Seura jatkaa luonnollisesti vetoomuksen jakamista omalla tahollaan.

Yhteistyöterveisin,