Bratz: Huono kuva lapsille

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Bratz: Huono kuva lapsille.

- -
-

#1

30.12.2006 21:24

Joo mä allekirjotan tän useimmat pikku tyttelit pitäävät brazista aikoinani
brazt oli ihan paska pikkusiskonikaan ei piä niistä olen siitä ylpeä että
hän on perinyt juttuni :) ALLEKIRJOTAN TÄN!
Nea Torniainen
espoo

#2

02.01.2007 17:41

Mä en oo tota mieltä.
Katon bratzia aina kun se tulee.
Ei ne 10v tytöt enää jaksa leikkiä.
En mäkään siinä iässä enää jaksanu.
Ja silloin ei ollut mitään bratzeja.
Ei se median vika ole.
Ei kaikki voi olla.
Ne kulkee minihameissa ja ''paljastavissa'' topeissa siksi että maailma liikku eteenpäin.
Jos te olette sitä mieltä olkaa mutta se ei saa lopettaa bratzien telkkarista tulemista.
Niillä on meikiä siksi että muuten ne ei olisi omalla tavallaan erikoisia.
Maailma muuttuu ja siis ns. seurusteluikä muuttuu alemmas.
PISTE
Anu Vesteri
Oulu

#3

05.01.2007 19:50

Maailma muuttuu, kyllä. Ja se on hyvä asia, ainakin osiltain. Mutta kyllähän se pistää miettimään, kun 10-vuotiaat tytöt tuolla kadulla tallustelee meikkiä paksut kerrokset naamassa ja minihameet päällä. Onko se todellakin tätä nykypäivää? Ja Nea, erikoinen voi olla ilman meikkiäkin. Kyllähän ne bratzit on sellaisia meikkinukkeja tms.. mut rajansa kaikella.
Suvi Eskelinen
Kouvola

#4

07.01.2007 17:53

Kymmenenvuotiaan ei kuuluu meikata, seurustella tai surra painoaan! Minä täytän tässä kuussa 17 enkä vieläkään koe kovin tärkeäksi meikata, enkä häpeä paljastaa, että leikin Barbie nukeilla silloin tällöin vielä 14-vuotiaanikin. Kauheaa katseltavaa kun pikkulikat kuljeskelee kaupungilla Bratz-nukeiksi tälläytyneinä. Ei se ole oikeaa lapsuutta. Tässähän ollaan melkein palaamassa keskiaikaiseen käsitykseen, jolloin lapsia pidettiin vain pieninä aikuisina...
Perttu Pulkkinen
Jyväskylän mlk

#5

08.01.2007 11:15

Olen samaa mieltä adressin tekijän ja edellisen kommentoijan kanssa.

Lasten maailmankuvan ja minäkuvan tasapainoiseen kehitykseen tulisi panostaa. Ulkonäöstä (ja liioitellusta sellaisest) on tullut liian keskeinen asia nuorisokulttuurissa. Elämäntaito, oman osaamisen kehittäninen, hyvät ihmissuhteet ovat paljon tärkeämpiä. Media on yksi keskeinen syyllinen tähän kehitykseen.
ida vähähyyppä
kokkola

#6

09.01.2007 09:21

Olen täysin samaa mieltä adressin laatijan kanssa, kannatan tätä 100%:sesti. itse olen vasta kaksitoista vuotias. :) olen kans leikkinyt noilla bratseilla, oli kovakin juttu joskus kaksi vuotta sitten. Niiden takia lopetin leikkimisen jo 10 vuotiaana, jotenkin... ne oli jotenkin semmoisia "kuuleja", teki mieli matkia (???) ja lopetin leikkimisen, en ole sen jälkeen leikkinyt... VOi jee, muistan kuinka kamujen kanssa lykätiin ripsiväriä ja huulipunaa ja "oltiin kuin prätsit!" voi herranjumala, haluan pelastaa suomen nuorison tältä kohtalolta! O_o
- -
-

#7

24.03.2007 00:05

Hmmm...olen kyllä leikkinyt bratzeilla noin 7-6 vuotiaana mutta en suinkaan halunnut matkia niitä vaikka joskus kesällä tulinkin minihameissa mutta en suinkaan käyttänyt paljastavia vaatteita älysin pistää sukkahousut enkä TODELLAKAAN meikannut mitään kun pistin vain vähän huulipunaa elin Pukeuduin näin:


-T-paita(ei paljastava)

-Pitkä minihame

-sukkahousut

-kengät


siinä ne oli
Inka N
Oulu

#8 höh

22.04.2007 23:03

eikö jokainen saisi alkaa seurustella milloin haluaa? ja käyttää minkälaisia vaatteita haluaa... se on niiden oma häpeä.
Mari Laakko
Tikkakoski

#9 No tuotaa...

23.04.2007 21:26

Minuakin alkaa jo ärsyttämään, kun jo 5-luokkalaiset huutelee Ihq, Ihkuu, ihku, ihq daa yms.. Ne eivät tiedä, mitä oikeasti tuo sana edes tarkoittaa. Brazeilla on ensinnäkin liian teinixit vaatteet, pää liian iso, johon on selvästi tehty "meikkailuja"
Minja Ervaskari
Lahti

#10

08.08.2007 01:21

Adressi on täyttä asiaa. Allekirjoitan.
Tuuli Ansio
Tuusula

#11

11.08.2007 19:57

Allekirjoitan. Olen täysin samaa mieltä.
Krista 12v
Vantaa

#14

13.08.2007 15:02

No nyt te vähän liioittelette. Ei 12w oo "lapsi". Oon kyllä sitä mieltä että laihuus on yliarvostettu juttu. Eikä ne oo brazit jotka sen tekee. Ja te jotka haukutte aikuisten minihamekäyttöö, mä käytän hameita, myös mini eikä nolota, ja jos aikuset esim 35v ei saa käyttää hameita nii kuka sit? Ja ne 6w ikäset ottaa mallii meistä 12w ikäsistä. Ja oon seurustellu jo ja menetin neitsyyteni 8w ikäsenä eikai se haittaa vai? Ja se "seurustelu" on sitä et:
8w ne sanoo että ne on yhessä ja ei muuta
10w ne tekstailee sille ja kertoo kaikille et mulla on poikaystävä
12w ne tekstailee, juttelee, eka pusu, paras kaveri ja se ei oo cool juttu jos seukkaa. Mun tapauksessa kaikki kysy oottekste yhessä, koska teille tulee lapsii, millon häät on ja muuta vaan ihan kiusaus mielellä.
Krista 12v
Vantaa

#15

13.08.2007 15:03

Ja henna, mä en oo nähny ikinä kiroilevaa 5w lasta
Kati Pajala
Oulainen

#17 VOI TEITÄ AIKUISIA JA MYÖS NUORIA!

28.10.2007 18:21

Olen itse 11 vuotias, harrastan kilpahiihtoa ja leikin bratzeilla, enkä tosellakaan milläkään meikeillä sotke enkä huutele mitään Ihqu Daata! Jos te semmoisia näätte niin itse vanhempien vika se on kun ei välitä lapsestaan yhtään! Olette olleet jo lapsia (Te jotkut) ja ette osaa enää ajatella niinkuin lapsi mutta minä osaan ja ajattelen että VOI HERRANJUMALA!
Lasse Hätinen
Kuopio

#18

28.10.2007 19:02

kyllä ihminen on lapsi vielä 15-16 vuotiaana, ei sitä aikuistumista voi nopeuttaa

Anonyymi

#23 Huono esimerkki

12.11.2007 22:42

Nuoret lapset ottavat siitä esimerkkiä. ja haluavat olla yhtä laihoja.
juuso laajajärvi
salo

#24 voi saatana

25.12.2007 22:31

Ei helvetti, lapset ottaa kaikesta mallia. Tällöin kaikki pitäisi kieltää, ja siirtää lapset huoneeseen jossa on vain puuhapete ja halinalle leluja. Helvetin kukkahatut...

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

01.03.2008 00:25