Ajattelija

/ #99

26.04.2015 09:57

Kannabis ei mielestäni sekoita päätä. Olen joitain testejä suorittanut itselläni ja mielestäni kyseessä on jopa toivottu päihde alkoholin tilalle. Kannabis antaa mukavan lämpimän ja rauhallisen fiiliksen. Sen vaikutuksen alaisena ajatus kulkee eri tavalla, mutta ei ole sekavaa. Parhainta kokeiluissani oli nauru ja ilo jonka koin kannabispäihtymyksen alkuvaiheessa. Kannabis muuttaa aistihavaintoja mieluisammaksi, mutta ei vaikuttanut omalta osaltani ainakaan negatiivisesti päättelykykyyni. Krapulaa ei tullut, koska kannabiksen vaikuttavat aineet eivät ole myrkyllisiä keholle.

Aiheesta voisi kirjoitella monta sivullista tekstiä, joten listaan tärkeimmät ajatukseni tähän viivoilla.

-LAITTOMUUS altistaa käyttäjän muille huumeille ja pahimmassa tapauksessa syrjäyttää yhteiskunnasta, koska leimaa käyttäjän HUUMEhörhöksi.

-Alkoholi on huomattavasti vaarallisempi ja haitallisempi aine, hajottaa perheitä jne. jne.

-Kannabis ei ole myrkyllistä ja vaikuttaa vähemmän haitallisesti päättelykykyyn kuin alkoholi

-Kannabis ei aiheuta riippuvuutta ainakaan fyysisesti. Henkisesti ehkä joillain.

-Kannabiksen riippuvuussuhde huumeongelmissa on toissijainen. Kannabis itsessään ei aiheuta huumeongelmaa, mutta liittyy usein huumeonglemaisen käyttämiseen muiden aineiden ohella.

- Kasvista saa monikäyttöistä kuitua (esim. vaatteisiin ja rakentamiseen), lääkeainetta sairaille ja ihmisten iloksi.

-Siemenet ovat erittäin ravinteikkaita ja sisältävät kaikkia aminohappoja joita ihmiskeho tarvitsee.

Itse en osta kannabista, koska se on laitonta ja sen ostaminen monissa tapauksissa tukee Järjestäytynyttä rikollisuutta. En myöskään kasvata, koska en halua merkintää rekisteriin. Toivottavasti päättäjät ja ihmiset ymmätävät, että tässäkin olisi yksi apu talouden vaikeuksiin.

Kannabis LAILLISEKSI ja VEROLLE! - pohja pois rikolliselta kannabiskaupalta ja poliisit tärkeämpiin tehtäviin.