Siuntion äänestystulokset.Sjundeå valresultat.

JK

/ #10 Re: Re: Re: Siuntio siuntiolaisille ja muut muuttakoon Lohjalle!

01.10.2011 21:30

#9: Myös täysin suomenkielinen - Re: Re: Siuntio siuntiolaisille ja muut muuttakoon Lohjalle!

1. Olen ihminen, joka ei ymmärrä kirjoittamaani tai lukemaani tekstiä?
2. Koska haluan mm. Siuntion taloustilanteen ja julkisen liikenteen (mm. bussiyhteydet) paranevan kannatan kuntaliitosta, haluat minun muuttavan pois Siuntiosta?
3. En ymmärrä lyhyttä lukemaani tekstiä?
4. Olen hataralta pohjalta liikenteessä?

Hmm, kuulostaa siltä että luulet olevasi jonkinlainen yli-ihminen kun pystyt ilman mitään faktoja latelemaan tämmöistä sontaa muista. Korostaa juuri sitä, että et ajattele muita laisinkaan.

Ilmeisesti sinä et ymmärrä lukemaasi tekstiä, kun jätät pääpointit täysin huomioimatta. Suosittelen lukemaan vielä viisi kertaa uudestaan aiemman viestini.
Minä pidän tästä alueesta jolla asun ja mielestäni yleisen elintason parantamisen ja kunnan kannalta liitos olisi hyvä vaihtoehto. Myös Siuntion kahtiajako kelpaisi kuten aiemmin on ehdotettu, se auttaisi ainakin osaa nykyisiä kuntalaisia. Haluat että minunlaiseni ihmiset muuttavat rakastamaltaan asuinalueelta pois tämän mielipiteen takia? Mikset itse muuta Kirkkonummelle jos sinua häiritsee noin suunnattomasti asua kanssani samassa kunnassa?
Lisäksi ihmetyttää miten voit sanoa yhtään faktoja tietämättä että en ole asioista perillä.

Pöyristyttävää, että lähdet kritisoimaan ihmisiä henkilöinä ja heidän asiallisia mielipiteitään tuolla tapaa tarkoitushakuisella provosoinnilla ja riidanhaulla. Mikset pysty asiallisesti keskustelemaan tai edes kertomaan mikä näissä ehdotuksissa on pielessä? Todella pöyristyttävää tekstiä. Harmi, että tässä maailmassa on niin paljon ihmisiä jotka ajattelevat vain omaa napaansa eivätkä pysty edes ajattelemaan kompromisseja tai muiden ihmisten mielipiteiden hyväksymistä. Toivottavasti nautit tuosta tarkoitushakuisesta provosoinnistakin, itse en kykene ymmärtämään miten joku saa tuollaista mielihyvää toisten mielten pahoittamisesta.