Siuntion äänestystulokset.Sjundeå valresultat.

JK

/ #13 Re: Re: Re: Re: Re: Siuntio siuntiolaisille ja muut muuttakoon Lohjalle!

02.10.2011 03:08

#12: Myös täysin suomenkielinen - Re: Re: Re: Re: Siuntio siuntiolaisille ja muut muuttakoon Lohjalle!

Jätit taas täysin huomiotta tekstini sisällön ja keskityt haukkumaan ihmisiä joiden kanssa olet eri mieltä. Et ole edes vastannut yhteenkään minun esittämääni kysymykseen (kertonee siitä, että itsekin tajuat olevasi väärässä kyseisissä asioissa) kun taas jo siirryt "provosoimaan" ja kuvittelet jollain tapaa hyötyväsi tästä. Kirjoitatko tänne tylsyyteen, vai (kysyn jo ties kuinka monetta kertaa saman kysymyksen) mitä haet tällä?

Toimin toisin kuin sinä ja vastaankin näihin esittämiisi ihmeellisiin kysymyksiin jotta saisit mielenrauhan (todennäköisesti kuitenkin pistät uutta provoa tulemaan?):

1. Sanoit, että niiden jotka kannattavat kuntaliitosta tulisi häipyä Siuntiosta. Tämä oli todella töykeää mielestäni ja ilmeisesti et siis halua asustaa tällaisten ihmisten kanssa samassa kunnassa. Siitä tämä.

2. Mitä ihmettä? Sanoin, että sinulla ei ole mitään faktoja taustoistani vaikka rupesit mustamaalaamaan minua henkilökohtaisilla asioilla. Enhän minä niin ole tehnyt?

3. Ahaa, et edes tiedä mitä olen kirjoittanut mutta silti pystyt haukkumaan tekstini ja mielipiteeni pystyyn ja kertomaan miten huono olen ihmisenä sen perusteella. Pääpointtini ovat kuitenkin olleet esimerkiksi seuraavia: Siuntio liitetään Lohjaan valtion toimesta jollei nyt saada jotain ratkaisua, edes osittainen liitos olisi mielestäni todella hyvä ratkaisu sekä taloudellisesti että muutenkin elintason parantamisen kannalta jo aiemmin mainitsemieni asioiden kannalta, tuo on todella tökeröä käskeä eriävää mielipieltä olevian muuttamaan Siuntiosta pois, en halua muuttaa tältä rakastamaltani asuinalueelta pois vaikka sinä niin haluatkin...

4. Sanoit olevasi sitä mieltä, että kuntaliitosta kannattavien tulisi muuttaa Lohjalle ja jättää Siuntio "siuntiolaisille". Minä kuulun liitosta kannattaviin henkilöihin, joten tarkoitit myös minua. Ja nimenomaan, et tunne minua joten ihmetyttää kovin tuo sinun henkilökohtaisten asioiden esille ottaminen (minkä avulla jo tunnustit vain provosoivasi minua).

5. Öö, en kyllä siinä ole henkilönä sinua millään tapaa kritisoinut? Sanoin että kommenttisi oli minun mielestäni todella töykeä etkä ottanut huomioon muita henkilöitä sitä kirjoittaessasi, sormet taisi naputella nopeammin kuin ajatus kävi.

6. Ei enää. Sitähän minä juuri sanoinkin? Keskustelussa oli asiallisia mielipiteitä kunnes tulit paikalle haukkumaan muita ihmisiä ja heidän mielipiteitään antamatta edes pyynnöstä omia ehdotuksiasi tai perusteluja, että miksi muiden mielipiteet ovat niin syvältä mielestäsi. Sen jälkeen lähdit vielä tarkoitushakuisesti provosoimaan ja nimenomaan hakemaan "riitaa", jota en kyllä ymmärrä yhtään.

7. En puhunut omista ehdotuksistani vaan jo aiemmissa viesteissä mainittuja ehdotuksia, joihin kuului esimerkiksi Siuntion jakaminen kahtia kirkonkylän paikkeilta. Kirkonkylästä Lohjan suuntaanhan kannatus on todella paljon suurempaa kuin eteläisessä Siuntiossa.

8. Mikä tässä oli kysymys?

9. Edelleenkin mainitsin jo aiemmin ehdotetun kunnan kahtiajaon kompromissina kun sinä taasen tyrmäät kaikki ehdotukset vailla mitään perusteluja.

10. Minkä mielipiteesi? Miksi minun pitäisi hyväksyä sellaiset mielipiteet kuten kuntaliitosta kannattavien karkottaminen kunnasta? Et ole yhtään omaa mielipidettä kertonut suoraan kuntaliitoksesta. Olet vain antanut ymmärtää että olet jyrkästi kuntaliitosta kannattavia ihmisiä vastaan ja haet viesteilläsi näiden provosointia.

Miksi jätät jatkuvasti minun kysymykseni huomiotta mutta sitten pistät taas uusia syytöksiä ja lisää provokaatiota. En ymmärrä mitä haet näillä viesteilläsi... Toivottavasti voisit jo antaa jotain rakentavaa kommenttia sen sijaan, että yrittäisit epätoivoisesti etsiä muiden teksteistä jotain asioita mistä provosoida. Nämä kysymyksesi sisälsivät kyllä aika paljolti joko keksittyä tai täysin väärin ymmärtämääsi asiaa, mahdoitko taas yrittää provosoida?

Ja vielä, mitäköhän ihmettä tämä oli?? Jos tämäkin oli sitä niin kutsumaasi provosointia niin ymmärrän sinua aina vain vähemmän... :D Yrittäisitkö pysyä aiheessa? "Voin kuvitella kuinka pulssisi kiihtyy, äänesi värisee kun kerrot tästä tutuillesi, kädet hikosivat kun kirjoitit tuota tekstiä, kiukku puskee pintaan, tunnet itsesi tyhmäksi, koska et pysty vastaamaan sanalliseen haasteeseen ja koet epätoivon tuntemuksia. Tämä on heikkoutta jonka perusteella sinut on helppo analysoida häviäjäksi ja luovuttajaksi joka ei ole valmis taistelemaan oman kotikuntansa eteen."