Maahanmuuttajilta sosiaalituet pois

jääkäri ja isä

/ #56 mkitäs tää ny sitten on...

18.03.2012 12:09

Ensinnkäkin olisi hyvä ettei ruveta yleistämään ja leimaamaan.

Vaimoni on ulkomaalainen ja minä olen suomalainen. Minkäänlaista tukea ei tipu joten ei hätää. minä maksan kaikki kulut ja vaimoni käy töissä ..siivoaa kun suomalaiset ei halua ns huonoja alipalkattuja orja töitä tehdä. kannattaisi tutustua maahantulo pykäliin ja viisumin myötämisen ehtoihin ennenkö rupeaa tällaisia uhittelu adresseja skriivaamaan. tänne ei kukaan tule tosta vaan paitsi hengenlähdön uhatessa ruuan tai sodan kohdatessa tai poliittisen tai uskonnon takia vainottuna. Meitä on suomalaisia jotka ollaan kierretty maailmaa ja napattu se vaimo sieltä mistä sydän on sanonut. kun rupeet tuomitsemaan ulkomaalaisia rupeet monesti tuomitsemaan myös suomalaista perhettä, jossa jompikumpi on suomalainen ja omasta vapaasta tahdostaan ulkomaalaisen kanssa naimisissa. Viisumissa lukee työntekolupa jos tänne pääsee. ja joka vuosi oleskelulupa uudelleen arvioidaan.
joten siis hädässä oleva pakolainen on ainoa joka niitä tukia saa...miten mielestäsi jos tänne syttyy sota ja lapsesi lähetetään turvaan ulkomaille niin olisiko mukava jos siellä joku porukka vihaa heitä ulkomaalaisina ja rupee vinkuun kun ne saa apua elämiseensä...eikö lapsesi tarvitse ruokaa ka kattoa pään päälle. meillä on täällä asiat hyvin ja kyllä tänne mahtuu ulkomaalaisia kunhan elävät täällä maan tavalla vai mitä.
kun puhutaan että nostellaan vain tukia niin mieti ensin kuinka moni suomalainen yritys palkkaa ulkomaalaisia?..ei juuri kukaan. miten he siis yhtäkkia saavat pääoman sosiaali etuuksien varassa niin että voivat tuosta vaan perustaa yrityksen tänne?. ei se elämä aina helppoa ole kenellekkään. ei ruveta yleistämään. terveisin jääkäri.