Ase-/siviilipalvelus kaikille sukupuolesta/kulttuuriasemasta riippumatta!

Johann Wolfgang Von Goethe
Grani

/ #12

05.07.2007 14:34

Fakta on se, jotta mies on nynny ja nössö, mitätön mato, jollei omaa perhettään kykene puolustamaan, vaan pistää vaimonsakin piilukko kädessä etulinjaan.

Ei se ole tasa-arvon vaalimista, vaan ruikkuperseistä ruikutusta, kun ei pullamössö enää kykene juoksemaan yli 3000m C-testissä. Tämän adressin aihetta (otsikon "sukupuolesta riippumatta"- kohtaan keskittyen) ei miehen kannata ottaa esille tehtäessä tuttavuutta uuden naispuolisen henkilön kanssa - riita on valmis jo ennen omaisuuden osuuksien järjestelyä avioehdottoman liiton eroa puidessa.

Perheitä, joissa nainen tuo leivän pöytään ja mies hoitaa mukulat, on hyvin vähän.

Tuota armeijassa kulutettua 6-12kk aikaa, jonka "elämänsä parasta aikaa elävä" nuorimies käy läpi, vastaa naisella - joka elää 20-25-vuotiaana "elämänsä parasta aikaa" - hyvin raskaus- ja imetysaika:
Ensin 2-3kk "peruskoulutuskausi", jossa nainen perehtyy perusteellisesti tulevaan lapseensa. Tämän jälkeen seuraa 3-4kk "erityiskoulutuskausi", jonka aikana nainen hankkii yhä lisää tietoa sekä menettää kykyänsä liikkua, käydä töissä/harrasteissa. Seuraavaksi hän käy läpi 2-4kk "joukkokoulutuskauden", minkä aikana hormonit temppuilevat vähän väliä, päivärutiinit ovat hyvinkin yksinkertaistuneet ja lopulta "loppusodassa" hän synnyttää lapsen ja makaa n. viikon sairaalassa. MUTTA nainen ei kotiudukaan sairaalasta normaaliin elämäänsä, "reserviin" - hän kotiutuu uuteen tehtävään: lapsen hoitoon. Seuraa 6kk-12kk(+) imetysaika, jonka aikana hän on lapsensa kanssa kuin näkymättömällä napanuoralla kiinni (varsinkin tapauksessa, jossa raukkamainen mies on jättänyt hänet tyystin).

Naiset ovat heikompi sukupuoli eikä se ole alentava ilmaus, vaan loogista - anatomisesti. Kuinka ihmeessä vuosia, satoja, tuhansia samanmoisia sitten ovat miehet taistelleet ja naiset hoitaneet perheitä, haavoittuneita ja kyliänsä/kaupunkejansa sodan ajan (lukuunottamatta muutamaa Jean d'Arcia ja Mata Haria) ilman, että kukaan on valittanut järjestelyistä? Kuinka ihmeessä nykyajan naiset eroavat entisaikain naisista? Nuo huippu-urheilijat ovat asia erikseen - ei 100 metrin pikajuoksun naisten ME-haltija kuitenkaan päihitä 100 metrin pikajuoksun miesten ME-haltijaa. Se on suhteellista. Armeija on fyysisesti raskas, vaikkei adressin mukainen kuvaus: "asepalvelukseen astuvat miehet hyppivät näkkileivän ja hernerokan voimin viikkokausia sissileireillä" pidäkään paikkaansa. Monia leirejä mm. Lappiin Rovajärvi on lakkautettu muutamissa varuskunnissa sekä ruoka on parantunut huomattavasti näkkileivän ja hernerokan ollessa vain välipalapurtavaa. "Kaupunkisodan"-(joissa yöksi kotiin) ja "kirjekurssin"- muottiin on armeijan suunta hitaasti, mutta vakaasti muuttumassa.

Ahvenanmaalaiset jääköön rauhaan, "ei sota yhtä miestä kaipaa" - varsinkaan henkilöä, joka ei saa kantaa/käyttää minkäänlaista asetta. Uskontoon vetoavat taasen on asia erikseen ja sietävätkin joutua tämäntyylisen adressin kohteeksi - jo pelkästään siitä syystä, että puolustavat valheita.

Liityn jäseneksi Kalle Laukkasen perustamaan Bubi-huuhkajaa palvovaan PET ("Pöllö Ei Tykkää")- lahkoon ja kieltäydyn tekemästä mitään valtioni eteen. 1§Emme maksa veroja, 2§Emme käy ase-/siviilipalvelusta, 3§Suomen lait eivät koske meitä...