Ase-/siviilipalvelus kaikille sukupuolesta/kulttuuriasemasta riippumatta!

Johann Wolfgang Von Goethe
Grani

/ #14 Hyvä Iiro Vottonen

09.07.2007 14:11

Asennevammaisesta purkauksestasi voi päätellä montakin tekijää, jotka tekstiäsi siivittävät:

A) Sinulla ei lapsia, raskaana olevaa vaimoa/avopuolisoa saati naista ylipäänsä taida olla (ottaen huomioon, että liikun hyvinkin paljon Lohjalla, ymmärrän tämän hyvin tuntien kaupungin miesväestöä - stereotyyppisesti ilmaistuna "vanhoilla volvoilla päristeleviä amiksia pojasta vaariin", joita ottaa suunnattomasti päähän ulkoisesti komeat, tyylitajuiset miehet, jotka "ryöstävät" paikalliset naiset =D)

B)Et ole edes käynyt armeijaa, jonka kielellinen vajaavaisuutesi paljastaa

C)Olet käynyt armeijan, tykkimiehenä, jonka selventää tyhmyytesi (tyhmä saa olla, muttei...)

D)ÄO:ni ei liity keskusteluun tavalla eikä toisella. Silti totean, jotta osamääräni ollessa pieni, saatan hyvinkin olla näinollen tyhmin teekkari-kylteri, joka maassamme opintojansa suorittaa.

Minä en menettänyt mitään armeija-aikanani - muuta kuin aikaa, jonka olisin voinut hyödyntää opinnoissani (Mistä ihmeestä menetety varat tulevat? Kuinka moni 18-vuotias tienaa vuodessa 11300, kun kuitenkin suurin osa ikäluokasta on juuri vasta päättänyt toisen asteen opintonsa? Täysi-ikäisestä kun ei makseta vanhemmillekaan enää mitään.) 60kg painavaa rinkkaa en kyllä vallan heti laittaisi naiseni selkään. Tee töitä, hyvä mies ja ansaitse rahaa pesämunan verran, äläkä kuluta kaikkea, jottei tarvitse valittaa eläkkeensä pienuutta.

En syö suklaata ja elimeni riittää vallan hyvin naisen vaginaan (syvyydeltään 12-14cm) sekä eritteiden ulostamiseen.