Loppu surevien epäasialliselle kohtelulle lemmikkituhkaamossa

Milla Rintala

/ #14 Re: Järkyttävää toimintaa Turun Seudun Lemmikkituhkaamossa

01.02.2015 08:14

Voi ei, tuo on jo aivan hirvittävää - ja kun kyseistä paikkaa nimenomaan mainostetaan sillä, että siellä saa rauhassa ja kauniisti jättää rakkaalle lemmikilleen hyvästit! Aioin tosiaan itse myös pyytää koiralleni eutanasian tuolta, mutta onneksi aikoja ei juuri silloin saanut varattua. Tuo tuhkaamon omistajan käytös kuulostaa kyllä ihan samanlaiselta kuin silloin kun itse kävin, hän tuntui olevan eniten huolissaan lattioidensa likaantumisesta kun olisin tuonut koirani sisään. Voin kyllä kuvitella ettei tuollaiseen paikkaan töihin saakaan asiansa osaavaa eläinlääkäriä, vaan kyseessä täytyy olla yhtä piittaamaton henkilö kuin tuhkaamon omistajakin, tai muuten hän puuttuisi tuohon toimintaan. Toivottavasti asia saadaan menemään eteenpäin.

Voisin taas nostaa tämän adressin tuohon näkyville, eihän tuollainen toiminta voi jatkua, toivotaan että ihmiset lukevat myös kommentteja ja näkevät tämänkin kauhutarinan täällä. Jos tällä voisi vaikuttaa edes sen verran että toiset välttyisivät vastaavilta kokemuksilta, ja parhaassa tapauksessa sanan saisi kiertämään niin että koko tuhkaamo joutuisi lopettamaan toimintansa asiakkaiden puutteessa.