Loppu surevien epäasialliselle kohtelulle lemmikkituhkaamossa

Surun Murtamat

/ #24 Nettimainoksen pitäisi olla myös palvelulupaus!

02.04.2015 21:00

"Muistohuoneessa voitte viettää rauhassa yhteisen viimeisen hetken ennen tuhkaamista. Toimitiloissamme on mahdollista suorittaa myös lemmikin eutanasia. Ajatuksena on, että lemmikin jäljellä olevasta ajasta tehdään mahdollisimman hyvänlaatuista eikä lemmikkiä rasiteta turhaan."

Edellä olevasta mainoksen pätkästä mitkään laatusanat eivät olleet totta.

Asiakaskokemuksemme oli kaikilta osin traumatisoiva (Trauma on kreikan kielestä tuleva sana, jolla tarkoitetaan ulkoisten tekijöiden vaikutuksesta aiheutuvaa henkistä tai ruumiillista vammaa.) Kolmen kuukauden ajan olemme kärsineet lemmikkimme kokemasta tuskaisesta taposta (eutanasiaksi sitä ei voi kutsua).

Onneksi netti ei ole ainoa kanava, jossa asiakaskokemusta voi välittää eteenpäin. Me emme häpeile kertoa huonosta tuuristamme. Mutta opimme tästä sen, että jos kaikki vaikuttaa täydellisen hyvältä ollakseen totta, se todennäköisesti ei ole totta.

Kiitämme lämpimästi niitä kirjoittajia, jotka ovat ymmärtäneet ja antaneet lohdutuksen ja voimaantumisen sanoja.