Siuntion äänestystulokset.Sjundeå valresultat.

Supisuomalainen siuntiolainen

/ #58 Re: siuntion tulevaisuus?

02.11.2011 19:18

#25: MAMMA MIA - siuntion tulevaisuus?

Ei kuntamme kauppojen määrä ole kiinni siitä onko RKP:llä eniten edustajia kunnanvaltuustossa vai ei.

Sitä paitsi Kokoomuksella ja SDP:llä on yhteensä enemmän edustajia kuin RKP:llä. Pitäisikö syyttää näitä kehittymättömyydestä?

Itse olen kovasti hallitun kasvun kannattaja ja Siuntiolla on hyvät mahdollisuudet kehittyä maltillisesti ja viisaasti - vielä ei ole menetetty mitään. Kunta on ollut hienosti muuttovoittoinen ja olemme saaneet veronmaksajia, joiden työllisyyskin on kunnossa ainakin pienen työttömyysprosenttimme perusteella. Aivan tarkoituksella aikoinani muutin Siuntioon - täällä on vielä maaseutumaista maisemaa ja tilaa erilaisten ihmisten olla ja elää. Vain kaupungeissa kauppa voi olla vieressä - on ihan sama ajanko Helsingin lähiöstä 4 km päähän ruokakauppaan vaiko Siuntiossa. Tosin jossainpäin Siuntiota matka kauppaan on yli 10. Mutta täytyy vain miettiä tarkemmin kauppareissut ei se sen kummempaa ole - saanhan vastineeksi tämän maaseutumaisen ympäristön.

Meillä on kaikki mahdollisuudet vaikuttaa kuntamme asioihin (valitsemiimme kunnan edustajiin), koska meitä on vain runsas 6000. On typerää syyttää ruotsinkielistä vähemmistöämme tai yhtä puoluetta.