Kannabis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis lailliseksi.

juhani Pekkarinen
Uusimaa

#376

17.10.2007 21:00

Reija Tyynismaa kirjoitti: "Kylläpä typeriä asioita pyydät. Oletko mahdollisesti tullut ajatelleeksi, että esimerkiksi äiti, joka polttaa tupakan "kahvisavuna" tai ruokansa päälle tai milloin vain, kykenee silti olemaan henkisesti läsnä lapsilleen ja muillekin ihmisille, samoin kuin kuka muu tahansa...

Lapset on varmaan innoissaan kun saa haistella koko lapsuutensa kannabista...

Ja yläasteella ja lukiossa olevat siitä varmaan innostuisivat ja polttelisivat aina välitunneilla. Luulenpa että parin vuoden päästä kaikki koululaiset polttaisi, koska haluavat "kovia".
Älkääkä sitte jaksako selittää jotain K-18 kannabista, koska juuri te narkkarit myytte sitä alaikäisille.
Tapio Peltonen
Turku

#377 Nimimerkille "juhani Pekkarinen"

18.10.2007 10:23

Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta tämänhetkisen tiedon mukaan kannabiksen laillisuusasema ei vaikuta siihen, kuinka paljon kannabista käytetään, ja kannabislainsäädännön liberalisoiminen on korreloinut alaikäisten kannabiksen käytön VÄHENEMISEN kanssa.

Hollannissa kannabista käytetään väkilukuun nähden noin puolet USA:n luvuista. USA:n osavaltioissa, joissa politiikkaa on tiukennettu, käyttömäärien kehitys ei ole ollut olennaisesti erilainen kuin osavaltioissa, joissa sitä on höllennetty.
Jonna Järvinen
Tampere

#378 Just don't do it!

19.10.2007 20:12

Ikäväkseni totean, että kannabis tullaan laillistamaan myös Suomessa, sillä emmehän me enää ole kohta muuta kuin EU:n pohjoinen osavaltio...
Rakas ystäväni on ollut kannabispsykoosissa, hän ei pystynyt puoleen vuoteen pouistumaan asunnostaan, paitsi kuin nälän pakottamana kaupassa ja oli lopulta tappaa itsensä, mutta Luojan kiitos juuri sinä iltana kun hän oli valmistautumassa tappamaan itsensä, tulivat harvoin vierailleet ystävät käymään (johdatusta? sattumaan en usko...) ja huomasivat ystäväni tilan, ja veivät hänet ensiapuun, josta hänet toimitettiin hoitoon psykiatriseen sairaalaan. sairastumisesta on nyt jo 10 vuotta, mutta harhat eivät ole vieläkään täysin poistuneet...
Kannabis on erittäin psykoaktiivinen huume, vaikkakaan ei fyysisesti niin vaarallinen ( tosin jouduin itse kerran sairaalaan kun kannabiksen takia sain rytmihäiriöitä...) mutta henkisesti erittäin vaarallinen!!! Kuten LSD ja muut psykedeeliset aineet...Itse en näitä ns. mietoja huumeita uskalla enää käyttää, olen siirtynyt ja pysyttelen kovissa huumeissa...opiaattiriippuvuuskin on terveellisempää kuin kannabis!!!!
Ei kannata lähteä leikittelemään mielellään! voi jäädä pysyvästi "matkoille"... muistakaas se pikku takkutukat...
Jonna Järvinen
Tampere

#379 Alkoholi laittomaksi!

19.10.2007 20:20

Vinkki teille jotka pidätte alkoholia junttien päihteenä; täällä on adressi, jossa vaaditaan alkoholin kriminalisointia!!!! kieltolaki kun saataisiin voimaan! en itse käytä alkoholia, enkä näe syytä, miksi juuri se on aikoinaan laillistettu ja muut päihteet on kriminalisoitu. Se on aiheuttanut paljon pahaa mun ja läheisteni elämässä...nimiä vaan listaan!

www.adressit.com/alkoholilaittomaksi
Sampsa Alanen
Riihimäki

#380

21.10.2007 12:06

> #375
> En todellakaan allekirjoita. Tää on tyhmin adressi ikinä. En ole ikinä kuullut
> mitään niin naurettavaa kuin "Kannabis lailliseksi". Te elämänne pilanneet
> narkkarit voisitte edes yrittää vähän, jotta elämänne kohokohta olisi joku muu
> kuin sätkän tekeminen. Säälittävää...
>
> juhani Pekkarinen (Uusimaa, 17.10.2007 20:50)



Hei, Juhani


Haluaisin kertoa sinulle jotakin itsestäni.

Olen suoraselkäinen suomalainen nuori opiskelija. Opiskelen täysipäiväisesti. Lisäksi käyn satunnaisesti iltatöissä (luojan lykky, että työnantaja sallii tämän satunnaisuuden), ja olen paraikaa perustamassa omaa yritystä. Yrityksessäni tulen tarjoamaan liikkeenjohdon konsultaatiota kaikenlaisissa asioissa - kuitenkin pääosin webbisivujen tekemisessä ja niiden ylläpidossa.

Elän avoliitossa rakastamani naisen kanssa. Meillä on kiva, siisti ja puhdas koti.

Vaikka olenkin muuttanut vanhasta kotikaupungistani kauas pois, pidän säännöllisesti yhteyttä siskoihini, vanhempiini ja ainoaan elossa olevaan isovanhempaani. Rakastan heitä kovasti. He myös rakastavat minua, ja tukevat minua hankkeissani parhaansa mukaan.

Olen lupaava nuori muusikko. Otan sen harrastuksen vakavasti, ja minulla on parikin bändiprojektia käynnissä koko ajan. Meillä on yhden bändini kanssa ensi kuussa demosinkun levytys. Siitä eteen päin on myös keikkoja sovittuina!

Bändi- ja koulutovereideni lisäksi minulla on myös muita ystäviä, joiden kanssa vietän mielelläni niin paljon aikaa kuin vain suinkin on mahdollista. Lisäksi luen kirjoja, katson elokuvia, ja seuraan Suomen Big Brotheria.

Pidän uusiin ihmisiin tutustumisesta. Pidän jäätelöstä ja suklaasta. Olen sitä mieltä, että elämä on ihan kivaa.

Tämä kaikki kuulostaa ihan normaalilta minun korvaani. Itse asiassa minulla taitavat olla asiat olla aika hyvin - tulin ihan iloiseksi näitä asioita kirjoittaessa, kun taas huomasin miten hienoa elämä on. :-)

Silloin tällöin poltan kannabista. Joskus vain kerran vuodessa; joskus olen polttanut jopa kahtena päivänä peräkkäin! Karkea keskiarvo olisi varmaan kerran kolmessa kuukaudessa, eli neljä kertaa vuodessa. Vaikutus kestää pari tuntia - yleensä kuitenkin menen nukkumaan pian poltettuani. Tällöin minulla on ennen nukkumaan menemistä rauhallinen ja rentoutunut olo. En stressaa silloin koulustakaan! "Kukkaan" olen käyttänyt elämäni aikana rahaa yhteensä kaiken kaikkiaan 20 euroa..

...

Hetkinen... Mitä?

...

Ilman viimeistä kappaletta olisit kenties tulkinnut minut hyväksi ihmiseksi; ehkä ärsyttävän onnelliseksi tai onnekkaaksi, mutta tuskinpa millään lailla pahaksi ihmiseksi. Kuitenkin, viimeisen kappaleen - ja toiveeni kannabiksen depenalisaatiosta - takia olen mielestäsi:

"elämäni pilannut narkkari joka voisi edes yrittää vähän, jotta elämäni kohokohta olisi jokin muu kuin sätkän tekeminen."

Elämäni lienee sinusta:
"Säälittävää..."

Kommenttisi tekee minut hieman surulliseksi, koska se saa minut tuntemaan, että yritteliäisyydelläni, tekemisilläni, tahdollani, ja oikeamielisellä olemuksellani ei ole mitään tekemistä sen kanssa, olenko hyvä ihminen tai sopeudunko yhteiskuntaa. Alan miettimään, pohtivatko monet ihmiset minusta samaa! Ovatko ihmiset todella sitä mieltä, että kaiken hyvän minussa tekee tyhjäksi se, että olen polttanut kannabista?
Olenko yleisen käsityksen mukaan huumausainerikollinen - ja sitä kautta huono ja yhteiskuntakelvoton ihminen? Koska jos näin on, niin paine käytökseni muuttamiseen on suuri. Voimakkaan oikeamielisyyteni johdosta uskon kuitenkin faktoista välinpitämättömän ryhmän muodostaman ryhmäpaineen yksinään olevan riittämätön syy kumota tieteellisesti todistetut faktat ja/tai pitkällisen eettisen ja moraalisen pohdiskelun tuloksen.

Tuloksen, joka on siis se, että on ihan okei nauttia kannabista silloin tällöin.

Jos sinulla on jotakin kysyttävää, kysy toki. Minulla ainakin on sinulta kysyttävää: Olenko mielestäsi paha tai huono ihminen? Olenko rikollinen? Olenko enemmän haitaksi kuin hyödyksi? Pitäisikö minut poistaa tästä yhteiskunnasta?

Tuomitsetko minut?

Koska minä en tuomitse sinua. Kommenttisi sisältävät parhaimmillaankin lähinnä fasismia ja tietämättömyyttä, mutta en minä pidä sinua fasistina tai tietämättömänä. En tuomitse sinua. Ja minua kiinnostaa, mitä sinulla oikeasti on sanottavaa.

Olisi mukavaa, jos voisit vastata kysymyksiini ja kysyä sinulla aiheesta mahdollisesti olevia kysymyksiä. Vastaan parhaani mukaan.



Allekirjoitin.
antti jussila
tre

#381

22.10.2007 18:41

kannabis lailliseks
alexandra ristola
helsinki

#382 kannatan todellakin!

26.10.2007 01:00

Tämä on aivan järjetöntä. Suomessa annetaan tuomioita yrtistä. yrtti joka on todettu monessakin paikassa tervelliseksi ja jota käytetään lääkkenä. minusta ruohoa ei voi missään tapauksessa vertailla huumeisin. enemmänkin on haitaksi nämä kiellot. säästyisi paljon rahaa jos annettais ihmisten poltella. henklökohtaisesti en ole koskaan törmännyt ilkeyten, väkivaltaan tai ukotukseen niiden ihmisten keskellä jotka todella arvostavat kannabista.suurin osa niistä ihmisistä ei siedä huumeita. mikä on parempi valtion kustantama metadoni tai ritaline, tai mikä tahansa muu lääke, kun
vaihtoehtona voisi olla kannabis. miksi ei voisi tutkia auttaisko se pääsemän irti muista huumeista? no jokaisella oma mielipide. minusta olis oikein sallia marihuanan käytön, rajoittaa sitä vaikk ikärajalla. jos se nyt vanhempia auttais. joka tapauksessa se ei katoa täältä mihinkään, miksi siis tehdä noin vaikeaksi asiat?!?
kannatan kasvatuksen lailistamista, sekä polttamista tai syömistä.
Mikko Manninen
Vihti

#383 Allekirjoitan!

26.10.2007 20:02

Mainio adressi. Itse yrtin käyttöä paljon vierestä seuranneena toivoisin ehdottomasti sen dekriminalisointia. Suhteellisen helppo huomata kommenteista ketkä täällä ovat juuri niitä viinasieppoja jotka kännipäissään pieksevät puolisonsa. En ole koskaan nähnyt kannabiksen aiheuttavan mitään agressiivisuutta toisin kuin alkoholi, niinkutsuttu "viisasten juoma". Ironista.
Ja totuushan on se että kannabiksen terveellisyys on tieteellisesti todettu moneen otteeseen. Itse olen myös joutunut seuraamaan väkivaltaisen alkoholistin elämää ja voin vain todeta etten toivo kenellekkään samaa. Olkoon sitten vaikka myyminen kiellettyä mutta omaan käyttöön kasvatus tulisi sallia niinkuin käyttö ja hallussapito.Kyllä olisi mukava rankan työpäivän jälkeen tulla kotisohvalle,laittaa musiikkia, polttaa jokeri ja rentoutua.

Ps.
Kannabista ei luokitella narkoottiseksi aineeksi joten turha nimitellä nautiskelijoita narkkareiksi.
satu siitonen
hankasalmi

#384

27.10.2007 11:46

Markus puhuu asiaa. Kaljankittajat juoksevat kusella koko ajan ja ovat sopimattomia, kas kun juovat kylmää kaljaa talvipakkasellakin. Älyäisivät edes tuottoin vaihtaa viiniin ja jos kannabista olisi helposti saatavilla, siihen.
Jorma Alamäki
Helsinki

#386 Ei näin

28.10.2007 21:17

En todellakaan ole allekirjoittamassa.. eikö ihmisillä ole muuta elämää kuin saada lisää huumausaineita kaupan hyllyille! ..ja faktahan on se (kokemuksen kautta) että tuo aiheuttaa niin vitun moisia psykooseja että en näe mitään järkeä sitä lailistettavaksi.
Fleetwood Arakawa
Nakkila

#387

29.10.2007 14:02

Minunkin mielestäni huumeiden pimeästi hankkiminen on mukavampaa; pääsee piireihin ja sisältö on luotettavampaa.
Teemu Ahonen
Muurame

#388

08.11.2007 17:53

Kun olen kaikenlaisia juttuja kannabiksesta kuullut, niin ajattelin, että ihan turha adressi. Mutta tässä lukiessa tuli tietoon, että tupakka on paljon haitallisempaa kuin kannabis, niin yllätyin. Nimittäin inhoan tupakkaa ja tupakoimista. Saatan ehkä allekirjoittaa adressin, jos samalla tupakka kielletään.
Laura Vottonen
Lohja

#390

11.11.2007 21:27

En itse kyllä allekirjoita, mielummin vaikka tupakka ja alkoholi tehtäisiin laittomaksi. Varsinkin tupakka, pelkkää tervaa keuhkoihin.

Anonyymi

#391 Faktat kuntoon ja ennakkoluulot pois

13.11.2007 00:04

Hieman huvittavaa on seurata joidenkin selittelyä siitä kuinka kauheaa tuo huumeiden käyttö on jne. Suurin osa näistä henkilöistä kuitenkin polttaa tupakkaa, käyttää alkoholia, nuuskaa tai sekä että. Ja fakta on se että tupakka ja alkoholi erikseenkin ovat moninkerroin kannabista vaarallisempia. Vaikka kannabis onkin laissa kielletty, niin se ei automaattisesti tarkoita sitä että se olisi samaa kamaa kuin heroiini/kokaiini.

Tottakai kannabikseen liittyy terveydelle haitallisiakin puolia (jotka eivät tosin ole läheskään röökin,nuuskan, viinan tasolla), joten alaikäisille tai raskaana oleville tai autoa ajaville ei sitä pitäisi antaa. Mutta se, että rajoitetaan täysi-ikäisen ihmisen oikeutta tehdä mitä haluaa. Kannabis ei aiheuta lsd:n kaltaisia kohtauksia, joten sitä ei siltäkään kannalta voi kieltää.

Niin, ja itse en käytä kannabista, mutta en ole viemässä oikeutta sellaisilta jotka sitä käyttävät. Ongelmana ja esteenä tässä on ollut ihmisten harhaluulot ja "perinne". Jos kannabis olisi lyönyt läpi samoihin aikoihin kuin tupakka, niin tätä keskustelua ei edes käytäisi. Niin tai olisikin tupakka edes lyönyt läpi jos sen vaikutukset oltaisiin aikanaan tunnettu?
Kasperi Kulmala
Raisio

#392

22.11.2007 19:19

Oon kyl sitä mieltä et ei huumausaineita pitäisi lisätä eikä myöskään laillistaa. Lääkkeenä mä sen vielä ymmärrän jos sitä sellaisena tarvitsee. Mut laillistamista mä en kyl hyväksyis. Olis se musta kyl aika sairas ajatus et tupakkahyllyillä myytäis kannabista... Ja ihmisiä olis pöllyssä siellä täällä kuvittelemassa vaaleanpunaisia elefantteja... Ei siitä olisi mitään muuta kuin haittaa ja lisää pöllypäitä.
Santtu Mielikäinen
lohja

#393

22.11.2007 20:30

Kuinkahan moni alkohilia käyttävä nuori rupee rähisee, varastelee, rikkoo jotain? aika moni liian moni. Entäs Pilvessä oleva? mitä mä nyt oon nähny pilviveikkoja nii aika rauhallisesti ne kaiken ottaa ei mitää ongelmia ellei siihen sit joku känniääliö tuu riehuu niin pilviveikko ottaa pahasti turpaan siin vaihees. Otetaampas nyt esimerkiksi kaunis kesäpäivä. Rannalla on 2 porukkaa toisen porukan keskellä on bongi toisen porukan keskellä on alkoholia kumpi ois vaarallisempi porukka illan mittaan? Ne jota on ihan pöllyissa ja naureskelee ja iloitsee asioita ja ottaa ihan rauhassa. Vaiko sitten tämä kännis oleva porukka jotka huutaa kovaan ääneen ja riehuu koko ajan? Sitten paikalle saapuu joku kehitysvammainen lapsi joka menee ensin känniläisten ohi jotka haukkuvat ja pilkaavat sitä ja heittävät luultavammin pullolla. Ei ne pilviveikot sellasta tee luultavammin joku niistä lohduttais sitä lasta ja lapsi jatkaisi matkaa iloisempana.

Lisään vielä että ei kaikki känniläiset tollasia ole mutta kyllä niitä on liikaa. Lähes kaikki pilviveikot kyl on tollasii ei välttis menis kaikki lohduttaa mutta ei ne rupeis haukkuu ja pilkkaamaankaan saati sitten heittelee mitää
Kasperi Kulmala
Raisio

#394

23.11.2007 18:09

Joo toi on kyl tosi hyvä perustelu. Ei siinä mitään... Mut tähän on vain mun mielipide. En mä voi ainakaan kuvitella sellaista tulevaisuutta et ihmiset rupeaa polttamaan kannabista ja olemaan pilvessä joka kolkassa... Mitä jos jotkut ala-ikäiset sanotaanko nyt vaiks 12-vuotiaat lapset saisi kannabista käsiinsä ja haluisivat pilveen tjn... Olis se must ainakin aika pahaa katottavaa et jotkut pikku kakarat polttelee kannabista ja on höyryissä... Koska nykypäivänä ala-astelaiset polttaa tupakkaa, mitä ei siihen aikaan ketään harrastanut kun mä olin ala-asteel mist on aikaa n.8-vuotta... Nykyään niit vaahtosammuttimen kokoisia tiipertäjiä näkee aika usein polttamassa röökiä... Ja kun miettii mitä kannabis tekis tälle maalle niin en usko että ainakaan mitään hyvää.
JonesXxX XXX
XXX

#395

24.11.2007 19:11

No ajettelinpa nyt oman kommentin kertoa tai muutaman mielipiteetn asian suhteen ja perustelut niille.ja faktathan tulee tässä.

Kannabiksen käyttö ei johda vahvempiin aineisiin vaan tupakka ja alkohli siirtää,ei kovin moni mene kannabista kokeilemaan jos ei koskaan tupakkaa eikä viinaa ole käyttäny.Eli se siitä porttiteoriasta kannabista vastaan,jokaisella on oma suhtautuminen asiaan.joillekkin käy viina/tupakki tai käy ja käy,ja toisille käy kannabis.On se hullua että perjantai-pullon voi hakea joka vkl alkosta ja olet ihan ok tyyppi ja sitten kun olet polttanut kannabista niin sinut suorastaan haukutaan jo narkomaaniksi vaikka kannabis tunnetusti aiheuttaa vähemmän riippuvuutta kuin lailliset päihteet.niin onhan se jossakin vika tässä yhteiskunnassa.Kannabis on tullut jäädäkseen mitä järkeä on mahdotonta yrittää poistaa mistä ei aiheudu kun valtiolle hirveät tappiot joka vuosi?
On arvioitu käyttäjiä olevan yli 250miljoonaa ihmistä!voiko niin iso ihmisryhmä olla väärässä.Niin samanlailla voi miettiä onko paska hyvää eihän kaikki maailman kärpäset paskaa söisi jos se hyvää ei ois.?

Päihteiden käyttö saattaa aiheuttaa ongelmia erityisesti nuorille ihmisille. Mutta päihteiden julistamisella laittomiksi on ollut katastrofaaliset seuraukset. Se pakottaa laittomien päihteiden käyttäjät tilanteeseen, joka on haitallinen heille itselleen ja toisille, sekä aiheuttaa terveysongelmia, jotka olisi muuten helppo välttää. Päihteiden laittomuuden vuoksi huumausaineiden myynnin kontrolli on siirtynyt järjestäytyneelle rikollisuudelle. Valtavia summia julkisia varoja käytetään taistelussa laittomia päihteitä vastaan vaikka tieteelliset tutkimukset ovat osoittaneet toimet tehottomiksi ja jopa niiden haittoja lisääviksi.lisää tietoa

http://www.encod.org/info/ENCODin-TIEDOTE-34.html

Kunpi se on parempi olla tekemisissä rikollisryhmien kanssa vai kasvattaa omaan käyttöön omaa nauttimaa kasvia.Miettikää hyvät ihmiset kuinka paljon rahaa menee valtion kassan ohitse rahaaja ketkä ne rahat käärii omaan pussiin ja minne ne rahat sen jälkeen menee tulee lisää rikollisryhmiä loputon sumppu!ja mitä rikollisryhmät tekee tappaa,pahoinpitele ,raiskaa ymms sairasta-

Taas kun valtio voisi asian itse tehdä paljon helpommaksi itse tekemällä tarvittavan kaupan!Vai voiko joku väittää että on menty parempaan suuntaan viimesen 10-30vuoden aikana?

Hullulta se kuullostaa mutta huumeita on aina ja tulee aina olemaan se on varma.Niin kauan kun on käyttäjiä on myyjiäkin.Onko se parempi että teidänkin lapset jossain vaiheessa menee jonkun diilerin luokse ja siltä samalta ihmiseltä saa yleensä paljon muutakin kuin kannabista.En ala edes vrt suomi hollanti maita,siellä asiat on järjestetty niinkuin pitää.

Kyllähän jokaisella on yksilövapaus oltava!En usko että laillistaminen lisäisi kannabiksen käyttäjiä.ja ihan turhaan kukaan alkaa edes kirjoittamaan että onpa hienoa kun sitä sit vedetää jokapaikassa.Tuskin.Eihän tupakkiakaan saa edes polttaa enään baarissa,eikä tässä kukaan ole sitä haluamassa r-kioskin hyllylle!vaan kotikasvatus.

eli kotikasvatus lailliseksi omaan yksityiseen käyttöön ei myyntiin.ja muutenkin kuin viina ja tupakki

onhan se älytöntä että kyseisen asian takia elämä hankaloituu potkut töistä ja ymm paskaa,jos on muuten hommansa hoitanut kiitettävästi.!Niin tuon asian takia vaikeutuu elämä huomattavasti koska se on vain laitonta.Mutta onneksi 2008 vuonna järjestetään uusi kokous asioiden suhteen katsokaa liite

http://www.encod.org/info/WIEN-2008-KYMMENEN-VUODEN-JALKEEN.html

http://www.encod.org/info/MATKALLA-KOHT-WIENIA-2008.html

hankkikaa ihmiset tietoa ennen kuin kirjoittatte.Ja turha se on ketään nistiksi tuomita,en minäkään tuomitse perjantai pullon hakijaa alkossa,niin miksis tuomita meidät 250miljoonaa ihmistä? jokaasiassa on KOHTUUKÄYTTÖ JA VÄÄRINKÄYTTÄJÄT ei se siitä johdu että käytetään kannabista vaan jokaisesta itsestään.!!uskokaa tai älkää joka tapauksessa se tulee olemaan laillista.

Todellakin allekirjoitan tämän.
Santtu Mielikäinen
lohja

#396 Kasperi hei

29.11.2007 01:18

tuskin ne hasaa rupee polttelee kylhä ne vois vaikka viinaaki ruveta juomaan hajusta huomaa heti et on juonu ja samoin hasastaki tarttuu omat tuoksunsa vaatteisii aika voimakkaasti niin en usko
Miro Martikainen
Imatra

#397

29.11.2007 13:07

Ok. Allekirjoitin. En Käytä, En kasvata. Vaan mielummin katson ihmisiä ketkä ovat iloisia ja rauhallisia kun riehuvia humalaisia. Mutta kun allekirjoitin niin tekeekö se minusta Narkkarin?
JonesXxX XXX
XXX

#398 ei tee päin vastoin

29.11.2007 13:37

Miro Martikainen

On oikein haluta parempaa päihdepolitiikkaa ja tasa-arvoisuutta tähän valtioon ennenkuin kaikki vapaudet poistetaan ihmisiltä.ja ei se tee kenestäkään narkkaria käytti tai ei.

Lisään tähän vielä kaksi viedota en mainosta niitä mutta jokainen sen päättää itse katsooko videot?

Näin suomessa:ei nyt suomessa kuvattua mut näin meillä kuitenkin,
http://www.shoutfile.com/v/q0GvA9D3/What_Happens_When_Two_Drunks_Want_Wood_For_Their_Fire

Näin ei suomessa:
http://www.youtube.com/watch?v=60GV4ItiBIg

jotakin on vialla?
Eetu Leino
Muhos

#399

30.11.2007 11:15

Kun näitä on lukenut vähän enemmän, niin mitä järkeä on yleensäkkään juoda alkoholia? Tai polttaa tupakkaa, joka aiheuttaa enemmän riippuvuutta kuin hasis? Suomen apteekki jäisi miljoonia häviölle jos kannabis laillistuisi, sillä sehän on tunnetusti hyvä lääke moneenkin sairauteen. Kuka ei ottaisi muutamia hatseja, kun toinen vaihtoehto on lähtä Apteekkiin ostamaan kalliita lääkkeitä (jotka muuten ovat yli arvostettuja). Esim. KK kuoleman viesti vai mikä kirja nyt olikaan... perustuu siihen niin sanottuun porttiteoriaan, joka pitää paikkaansa vain erittäin heikkomielisille paskoille, kuten nistit. Nehän ne ovatkin niitä jotka sanoo sen "sori ei ole nyt hamppua mut kokeiles tätä!" johon pelkkä porttiteoria perustuu. ennenhän sai hasiksen käytöstä jo monen sadan markan sakon, nykyään viljelmästä (4 tai enemmän kasveja) saa vain 30 euron sakon. Itse olen polttanut jo 5 vuotta ja aivot pelaavat hyvin ja olen väkivallaton.
Eetu Leino
Muhos

#400

30.11.2007 11:27

lisätäkseni äskeiseen. kieltäminenhän lisää vain kokeilun halua! 5 vuotta silloin tällöin luultavasti teidän mielestänne "käyttäjänä" voin sanoa.